Juniors mor skriver:
Super billeder - det ser skide hyggeligt ud!!!
Herhjemme er det mig der afleveret Julie om morgenen, så jeg skal både have hende og Magnus klar. Kæresten smutter tidligt, så han kan komme før hjem, så jeg er on my own!
De dage, hvor jeg bare må have et bad før Julie bliver afleveret, sidder hun og stener til DR1 i hendes højstol med en portion havregrød - og hun elsker det!! Andre dage spiser vi sammen ved spisebordet, og kigger evt i et blad imens - Julie kan rigtig godt lide T.Hansen reklamen
!!
Jeg nyder vores morgener sammen - og jeg nyder vi har god tid, det kan tids nok blive december, hvor jeg starter på job igen, og så er der ikke tid til det samme hygge om morgenen med mindre vi står op kl 5....
Tynen, du skal bare nyde morgenerne med Stella - og så længe det ikke er alle måltider der indtages i sofaen foran fjerneren, så er det vel ikke helt galt...!!?
Jamen, så er det bare det der skal til ikk?
Her starter dagen et sted mellem 5 og 5.30, og det gør den udelukkende for at vi kan nå at sidde sammen alle fire (nogen gange 3½ fordi der liiige skal ....)
Begge unger har ellers mulighed for at spise morgenmad i deres pasning, men jeg holder altså på at de skal sendes hjemmefra med noget i sækken.
Og faktisk er det morgenmåltidet der går bedst - der spiser begge børn lystigt og i godt humør.
I hverdagende bliver tv'et i stuen aldrig tændt om morgenen - udelukkende af den grund at ungerne bliver umulige når det skal slukkes igen.
Alstå: i hverdagene er vi en mønsterfamilie med nyvaskede børn i rent tøj der spiser morgenmad ved spisebordet.
Men så bryder helvede løs i weekenderne!!
Ungerne får lov til at komme ind i vores seng og se morgen tv, og den fremsynede mor har smurt en morgenmadspakke fredag aften, som jeg tager med ind i soveværelset, så kan ungerne få den når de bliver sultne, hvis det sker inden vi orker at stå op.
Så ligger vi der og roder i krummer og mælkeslatter, men meget kan man gå med til for at få lov til at trække den bare til kl 6.30 i weekenderne.
Marie - sporadisk principfast...
Anmeld