nu tænder jeg på sm-bdsm-bc men lukket verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Dinna88

lisesp83 skriver:

Det er bare min mening, jeg gør mig skam ikke til dommer.

Skrev hvad jeg syntes, ikke hvad hun skal og ikke skal

Man må vel gerne komme med sin mening, desuden skriver jeg det med et , så intet ondt der

Uh, det var jo ikke mig der skrev, at du ikke er dommer! Jeg skrev det ikke negativt til dig. Jeg ville bare skrive, at det lyder meget fordømmende, dit indlæg. Og at det er et tabu, og DERFOR mener ud nok, at det er unormalt. Men jeg er ret sikker på, at du ikke ved det for at fact 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

lisesp83

Dinna88 skriver:

Uh, det var jo ikke mig der skrev, at du ikke er dommer! Jeg skrev det ikke negativt til dig. Jeg ville bare skrive, at det lyder meget fordømmende, dit indlæg. Og at det er et tabu, og DERFOR mener ud nok, at det er unormalt. Men jeg er ret sikker på, at du ikke ved det for at fact 

Måske jeg formulerede mig en anelse fordømmende ja, men det var slet ikke min mening.

Jeg syns bare det hele lyder skræmmende, og kan da blive helt bange for, at det ender galt, hvis disse mennesker ikke kan styre det.

Anmeld

27. november 2012

celkt

vitapigen skriver:

Jeg har det på samme måde som dig...

Synes det er skræmmende at man kan tænde på sådan noget

Alt hvad menneskets ikke forstår, skræmmer dem. Det er jo en gammel kendt sag. Man må bare forsøge at være objektiv

Til TS.

Min erfaring er, at grænser inden for sex-verdenen, altså hvad man er til, rykker sig helel ivet. Engang syntes jeg noget var helt vildt grænseoverskridende og så meget desto mere frækt. Nu er det om ikke hverdag, så i hvert fald ikke det vildeste i repetoriaret Idag er det andre, vildere ting, der er de der 'wauw' ting, som man går og drømmer om på et lille hemmeligt sted.

Det er da nogen ting, jeg er rimeligt sikker på jeg aldrig bliver til, såsom superhård sm, urin og afføing, dyr og de der gængse, men på den anden side, jeg har efterhånden lært, at man aldrig skal sige aldrig.

Min største bekymrig, hvis jeg var din veninde, og jeg fandt ud af det her omkring dig, ville være, hvad er så det næste, vildere trin, I kommer til at tænde på, når f.eks. strøm mister nyhedens interesse. Og bortset fra det, ville jeg syntes du var sej, at du turde stå ved hvad du er!!

Anmeld

27. november 2012

Dinna88

lisesp83 skriver:

Måske jeg formulerede mig en anelse fordømmende ja, men det var slet ikke min mening.

Jeg syns bare det hele lyder skræmmende, og kan da blive helt bange for, at det ender galt, hvis disse mennesker ikke kan styre det.

Ah okay, godt at "høre"

Jeg finder det også MEGET skræmmende - særligt hvis man ser på de risici der er ved det! At lege med strøm og det at kvæle hinanden er farligt, ligemeget hvor meget styr man mener, at man har på det. Så der kan jeg godt forstå dig!

Anmeld

27. november 2012

Dorthe1986

Dinna88 skriver:

Ah okay, godt at "høre"

Jeg finder det også MEGET skræmmende - særligt hvis man ser på de risici der er ved det! At lege med strøm og det at kvæle hinanden er farligt, ligemeget hvor meget styr man mener, at man har på det. Så der kan jeg godt forstå dig!

Lige præcis der jeg vil hen, at det altså er farligt, uanset hvor godt man kender hinanden/har styr på det

Anmeld

27. november 2012

lisesp83

Dinna88 skriver:

Ah okay, godt at "høre"

Det var der jeg ville hen, det gik vist bare lidt for stærkt

Anmeld

27. november 2012

Dinna88

Dorthe1986 skriver:

Lige præcis der jeg vil hen, at det altså er farligt, uanset hvor godt man kender hinanden/har styr på det

Det er det, og jeg har aldrig hørt nogle, der dyrker den slags, sige andet faktisk. De er som regel klar over det, og ikke blændet af nydelse

Anmeld

27. november 2012

Dinna88

lisesp83 skriver:

Det var der jeg ville hen, det gik vist bare lidt for stærkt

Så længe vi er enige i sidste ende, og at TS ikke føler sig trådt på!

Anmeld

27. november 2012

Mor.til.stjernebørn

Jeg har ikke læst hele tråden, da jeg egentlig bare gerne vil give min helt ærlige mening om emnet:

Jeg forstår godt at den verden er svær for nogle at forstå... Jeg kan heller ikke helt forstå den selv.. Men det er hver til sin smag.. Det kommer jo slet ikke andre end den du skal være sammen med ved, hvad du tænder på og ikke gør.. Hvis du tænder på de ting som du beskriver (jeg kan selv tænde på kvælning i mild grad, at blive bundet og få bind for øjnene), så skal du have lov til det, og så må folk jo selv vælge om de vil acceptere det eller ej.. Men der er RIGTIG mange mennesker der synes det er klamt og perverst... Men jeg synes til gengæld heller ikke det er noget man skal snakke om med andre mennesker.. Jeg snakker heller ikke med særligt mange mennesker om mit sexliv, og hvad jeg tænder på, for det kommer faktisk ikke nogen ved.. Det er mellem mig og min kæreste... Det er derfor den verden er så lukket, for dem der er en del af den, snakker ikke med andre mennesker om den.. Og det synes jeg heller ikke du skal... Hold den for dig selv, og dine allernærmeste

Fortsat god dag

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

sikke da en masse svar jeg passer fuldt ud på mig selv i hele dette forløb

jeg snakker normalt ikke åben om dette men må o forklar mig overfor min veninder når de spørg ind til hvad der står

og siden har jeg ikke snakket med dem

jeg stopper med at svare mere på denne tråd ind den kommer for langt ud...

kan kun sige ja leget med det i det daglig på et meget lille plan slet ikke med nogen form for mærker når jeg er børnefri er det noget mere hårdt og leger slet ikke med stød i det daglig hvis vi leger med bc i det daglig er det så mildt jeg kan sagtens styre hvornår hvad er rigtig og forkert og kan sagtens tilside sætte mit behov for det så længe min børn er hjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.