nu tænder jeg på sm-bdsm-bc men lukket verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.663 visninger
40 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Anonym trådstarter

hvorfor er denne verden så lukket og foragt...

de få der kender mig privat som ha fundet ud af jeg er til denne verden er enlig bakket ud og siger jeg er syg i hovedet men hvorfor...

hvorfor er denne verden så svær at forstå forstår det virkelig ikke 

nu er jeg til den og jeg ville på ingen måder undvære det i mit liv 

jeg er mor ved siden af og har fuldt ud styr på hvornår jeg eks skal lege med bc og hvor slemt jeg kan gøre det og kender min herre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Kris89

jeg er virkelig dårlig til såddanne forkortelser (har slet ingen ide om den verden)

hvad betyder de forskellige og hvad er det der tænder dig? kender selvf. sm... vil meget gerne høre mere om det og hvad det er der tænder dig ved det

fra en nysgerrig der mener der skal være plads til alle

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

jamen det der tænder mig 

jeg har en herre jeg adlyder fuldt ud han er min faste mand ved siden af jeg nyder at gå under ham og tiltale ham som ja herre

bc jamen det er jeg leger med mit luft med kvælning sagt på dansk 

pisk blive bundet osv svært at forklar for meget for man ikke finder ud af hvem jeg er 

Anmeld

27. november 2012

B&J

om man er til det ene eller andet jamen så syntes jeg det er så FEDT man har fundet hvad man tænder på og især hvis man kan finde en man kan nyde det sammen med....

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

om man er til det ene eller andet jamen så syntes jeg det er så FEDT man har fundet hvad man tænder på og især hvis man kan finde en man kan nyde det sammen med....

ja det er rigtig rat jeg har dog vist det i en del år da jeg ikke tænder på alm sex kan slet ikke blive færdig og keder mig 

Anmeld

27. november 2012

Fenja09

Anonym skriver:

de få der kender mig privat som ha fundet ud af jeg er til denne verden er enlig bakket ud og siger jeg er syg i hovedet men hvorfor...

jeg er mor ved siden af og har fuldt ud styr på hvornår jeg eks skal lege med bc og hvor slemt jeg kan gøre det og kender min herre

Jeg har svært ved at forstå at man kan tænde på f.eks kvælning, men det er jo min sag - jeg foragter det ikke, synes det er helt fint så længe alle parter er indforståede med det.

Der er også ting som du f.eks ikke forstår, eller størstedelen af mennesker ikke forstår, men som et lille antal mennesker alligevel dyrker. Man kan altid prøve at forklare og fortælle om det, men man kan ikke forvente at andre mennesker kan føle det du f.eks føler mht at "adlyde" osv. Det er jo en følelse der kommer frem i dig fordi du nyder det og hvis man ikke tænder på det, så kan det være meget svært at forstå.

/Fenja

Anmeld

27. november 2012

B&J

Anonym skriver:

ja det er rigtig rat jeg har dog vist det i en del år da jeg ikke tænder på alm sex kan slet ikke blive færdig og keder mig 

ja og det er jo slet ikke det sex skal gå ud på man skal især ikke kede sig man skal nyde det og gerne tænde på det.....

Anmeld

27. november 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Hvorfor er det, at andre skal vide det?

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hva andre laver - så længe jeg ikke skal blandes ind i det....

Anmeld

27. november 2012

Dorthe1986

Anonym skriver:

Man kan ikke forvente, at alle skal kunne forstå, hinandens sexlyster. Grunden til, at de har vendt dig ryggen er nok fordi det er så "mærkeligt" for dem, og at de slet ikke kan forstå, hvorfor man ønsker at leve sådan.

Men nu er det jo sådan, at man ikke rigtig kan styre hvad man tænder på. Der er sikkert også mange, der tænder på det samme som dig, men som ikke vil stå ved det og forsøger at undertrykke det. Det er ikke til at vide.

Men ja, jeg selv tænder på helt normal og "kedelig" sex. Jeg tænder på at man er jævnbyrdige i sengen - altså at ingen har magten over nogen. Og jeg har også svært ved at forstå at folk tænder på disse ting, alene fordi jeg ikke selv gør det, og derfor er det jo umuligt for mig at sætte mig ind i. Fx har jeg svært ved at forstå, hvordan man tør lege kvælningslege... især når man har børn, for selvom man siger man kender hinanden, så er det jo før sket, at nogen er døde af det. For det er en situation, hvor man er ophidset begge parter, og er styret meget af sine drifter/impulser... Men igen, jeg ved ikke noget om det, derfor jeg ikke kan forstå det.

Men for min skyld må folk tænde på hvad de vil, så længe alle parter er inforstået med hvad der foregår, og der ikke er nogen, der bliver gjort fortræd!

Men vil gerne spørge lidt ind til det, hvis det er okay?

Nu siger du at du adlyder din herre, som også er din mand? Men er det noget du gør hele tiden? Altså er hans slave 24-7? Ligesom vi så det i Bubber, med hende kvinden, der levede i total underkastelse for sin mand.

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja og det er jo slet ikke det sex skal gå ud på man skal især ikke kede sig man skal nyde det og gerne tænde på det.....

jep det er nemlig det man skal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.