Anonym skriver:
hvorfor er denne verden så lukket og foragt...
de få der kender mig privat som ha fundet ud af jeg er til denne verden er enlig bakket ud og siger jeg er syg i hovedet men hvorfor...
hvorfor er denne verden så svær at forstå forstår det virkelig ikke
nu er jeg til den og jeg ville på ingen måder undvære det i mit liv
jeg er mor ved siden af og har fuldt ud styr på hvornår jeg eks skal lege med bc og hvor slemt jeg kan gøre det og kender min herre
Man kan ikke forvente, at alle skal kunne forstå, hinandens sexlyster. Grunden til, at de har vendt dig ryggen er nok fordi det er så "mærkeligt" for dem, og at de slet ikke kan forstå, hvorfor man ønsker at leve sådan.
Men nu er det jo sådan, at man ikke rigtig kan styre hvad man tænder på. Der er sikkert også mange, der tænder på det samme som dig, men som ikke vil stå ved det og forsøger at undertrykke det. Det er ikke til at vide.
Men ja, jeg selv tænder på helt normal og "kedelig" sex. Jeg tænder på at man er jævnbyrdige i sengen - altså at ingen har magten over nogen. Og jeg har også svært ved at forstå at folk tænder på disse ting, alene fordi jeg ikke selv gør det, og derfor er det jo umuligt for mig at sætte mig ind i. Fx har jeg svært ved at forstå, hvordan man tør lege kvælningslege... især når man har børn, for selvom man siger man kender hinanden, så er det jo før sket, at nogen er døde af det. For det er en situation, hvor man er ophidset begge parter, og er styret meget af sine drifter/impulser... Men igen, jeg ved ikke noget om det, derfor jeg ikke kan forstå det.
Men for min skyld må folk tænde på hvad de vil, så længe alle parter er inforstået med hvad der foregår, og der ikke er nogen, der bliver gjort fortræd!
Men vil gerne spørge lidt ind til det, hvis det er okay?

Nu siger du at du adlyder din herre, som også er din mand? Men er det noget du gør hele tiden? Altså er hans slave 24-7? Ligesom vi så det i Bubber, med hende kvinden, der levede i total underkastelse for sin mand.