nu tænder jeg på sm-bdsm-bc men lukket verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Hvorfor er det, at andre skal vide det?

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hva andre laver - så længe jeg ikke skal blandes ind i det....

det er ikke noget andre behøver at vide og derfor jeg ikke vil ud med hvem jeg er har to tidliger veninder hvor vi har snakket om alt men har mistet dem da de fandt ud af hvad jeg var til er ind på en side hvor de fandt mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Hvem?

Anonym skriver:

det er ikke noget andre behøver at vide og derfor jeg ikke vil ud med hvem jeg er har to tidliger veninder hvor vi har snakket om alt men har mistet dem da de fandt ud af hvad jeg var til er ind på en side hvor de fandt mig

OK, læste det bare som det var et stort samtaleemne, jeg er af den natur, at sex er noget intimt mellem parterne, jeg deler ikke ud af hvad vi laver - heller er med veninder, det er kun mellem min mand og jeg

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Man kan ikke forvente, at alle skal kunne forstå, hinandens sexlyster. Grunden til, at de har vendt dig ryggen er nok fordi det er så "mærkeligt" for dem, og at de slet ikke kan forstå, hvorfor man ønsker at leve sådan.

Men nu er det jo sådan, at man ikke rigtig kan styre hvad man tænder på. Der er sikkert også mange, der tænder på det samme som dig, men som ikke vil stå ved det og forsøger at undertrykke det. Det er ikke til at vide.

Men ja, jeg selv tænder på helt normal og "kedelig" sex. Jeg tænder på at man er jævnbyrdige i sengen - altså at ingen har magten over nogen. Og jeg har også svært ved at forstå at folk tænder på disse ting, alene fordi jeg ikke selv gør det, og derfor er det jo umuligt for mig at sætte mig ind i. Fx har jeg svært ved at forstå, hvordan man tør lege kvælningslege... især når man har børn, for selvom man siger man kender hinanden, så er det jo før sket, at nogen er døde af det. For det er en situation, hvor man er ophidset begge parter, og er styret meget af sine drifter/impulser... Men igen, jeg ved ikke noget om det, derfor jeg ikke kan forstå det.

Men for min skyld må folk tænde på hvad de vil, så længe alle parter er inforstået med hvad der foregår, og der ikke er nogen, der bliver gjort fortræd!

Men vil gerne spørge lidt ind til det, hvis det er okay?

Nu siger du at du adlyder din herre, som også er din mand? Men er det noget du gør hele tiden? Altså er hans slave 24-7? Ligesom vi så det i Bubber, med hende kvinden, der levede i total underkastelse for sin mand.

nej jeg lever ikke under ham 24-7 jeg lever under ham når min børn er i seng og kun under det vi laver jeg vasker ikke op når han siger men er jeg børnefri jamen så er jeg hans tøs fuldt ud han må lege hvor og hvornår han vil stort set han kender min grænser...

jeg har på ingen måder nogen slag der er synlig eller jo man kan se på halsen når vi leger med kvælning og det er det har altid tørklæde på så det ikke ses...

smider jeg tøjet kan man se hvad der tænder mig....

vi går i svinger og har sex med andre mænd end ham ogsåhan nyder at se på...

er for nylig også begyndt at lege med strøm

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

OK, læste det bare som det var et stort samtaleemne, jeg er af den natur, at sex er noget intimt mellem parterne, jeg deler ikke ud af hvad vi laver - heller er med veninder, det er kun mellem min mand og jeg

jeg er på en side hvor der står hvsad jeg er til osv og der har de fundet ud af det normalt taler jeg ikke frit om det skjuler denne side

Anmeld

27. november 2012

Dorthe1986

Ja for tænkte at hvis det var 24-7, synes jeg at det ville blive et problem med hensyn til børnene. For de ville jo så lære af det og det ville jeg synes var vildt forkert.

Men igen, ser dine børn dig uden tøj på, nogensinde? For det er også sådan noget jeg tænker over... at jeg ville aldrig lave noget, som mine børn kunne se efterfølgende. For på et tidspunkt vil de regne ud hvad der foregår og det må alligevel være temmelig ubehageligt, for børn at vide hvad deres forældre er til. Giver det mening?

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Ja for tænkte at hvis det var 24-7, synes jeg at det ville blive et problem med hensyn til børnene. For de ville jo så lære af det og det ville jeg synes var vildt forkert.

Men igen, ser dine børn dig uden tøj på, nogensinde? For det er også sådan noget jeg tænker over... at jeg ville aldrig lave noget, som mine børn kunne se efterfølgende. For på et tidspunkt vil de regne ud hvad der foregår og det må alligevel være temmelig ubehageligt, for børn at vide hvad deres forældre er til. Giver det mening?

jeg dyrker det oftes kun hvor min børn ikke er hjemme hvor det er synlig og der ser min børn mig ikke uden tøj i det daglig er han bare meget hård men uden pisk som giver de meget symlig mærker og heller ikke med stræm i det daglig ved godt hvor grænsen går

Anmeld

27. november 2012

Dorthe1986

Anonym skriver:

jeg dyrker det oftes kun hvor min børn ikke er hjemme hvor det er synlig og der ser min børn mig ikke uden tøj i det daglig er han bare meget hård men uden pisk som giver de meget symlig mærker og heller ikke med stræm i det daglig ved godt hvor grænsen går

Troede du mente, at du gik rundt med blå mærker og mærker fra pisk i flere dage... det var det jeg mente, hvis børnene nu så dig uden tøj

Men så længe man ved hvor grænserne går, er jeg fløjtende ligeglad med hvad folk laver i deres soveværelse..

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Troede du mente, at du gik rundt med blå mærker og mærker fra pisk i flere dage... det var det jeg mente, hvis børnene nu så dig uden tøj

Men så længe man ved hvor grænserne går, er jeg fløjtende ligeglad med hvad folk laver i deres soveværelse..

ej er ikke favet hele tiden men ja der bliver leget med det i det daglig ellers keder jeg mig men slet ikke så ekstrem så når jeg ingen børn har hjemme 

Anmeld

27. november 2012

Hvem?

Anonym skriver:

jeg er på en side hvor der står hvsad jeg er til osv og der har de fundet ud af det normalt taler jeg ikke frit om det skjuler denne side

Nårh, ej - det sku da for lavt. hvis de går ind på sådan en side, må de da regne med de finder et eller andet

Anmeld

27. november 2012

lisesp83

Leger med strøm, og kan godt lide kvælning

Så er man i min verden ikke normal, sorry to say

Men god fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.