Vitaminer til gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

malliebooh

Team Putte skriver:

Muligt, det har jeg ik hørt noget om

Folin og jern var hvad jeg gik efter Jeg er helt sikker på der er det i pillerne der skal være

Det er der sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

tarkoflen

Jeg har købt aprovit (mener jeg de hedder) på apoteket! Jeg tjekkede prisen pr. pille og den var billigere end livols gravidvitaminer og de indeholder det samme

Anmeld

26. november 2012

Victoria2013

Jeg tager dem der hedder Gravid Multi fra Apovit, dem har jeg købt på apoteket... der er alt hvad kroppen skal bruge undtagen jern

Så nu tager jeg også Amino Jern ved siden af, det var dem jeg fik anbefalet på apoteket, for dem får man ikke hård mave af

Anmeld

26. november 2012

malliebooh

tarkoflen skriver:

Jeg har købt aprovit (mener jeg de hedder) på apoteket! Jeg tjekkede prisen pr. pille og den var billigere end livols gravidvitaminer og de indeholder det samme

Det er da også et plus at de er billigere

Anmeld

26. november 2012

malliebooh

Kia2013 skriver:

Jeg tager dem der hedder Gravid Multi fra Apovit, dem har jeg købt på apoteket... der er alt hvad kroppen skal bruge undtagen jern

Så nu tager jeg også Amino Jern ved siden af, det var dem jeg fik anbefalet på apoteket, for dem får man ikke hård mave af

Super

Anmeld

26. november 2012

Bertris

Jeg spiser gravitamin mener jeg de hedder, og hemo jern (dem får jeg ikke hård mave af!!! ) 

Anmeld

26. november 2012

malliebooh

Bertris skriver:

Jeg spiser gravitamin mener jeg de hedder, og hemo jern (dem får jeg ikke hård mave af!!! ) 

Super, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.