Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh hvor dejligt at kunne skrive inde i denne kategori nu
Ja, jeg skal jo til at spise vitaminer så min lille spir kan vokse sig stor og stærk
Hvilke slags vitaminer til gravide anbefaler I/bruger selv??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malliebooh skriver: Åh hvor dejligt at kunne skrive inde i denne kategori nu Ja, jeg skal jo til at spise vitaminer så min lille spir kan vokse sig stor og stærk Hvilke slags vitaminer til gravide anbefaler I/bruger selv??
jeg spiser bare gravitamin - og så fra uge 10 skal man supplere med ekstra jern også
FrkZier skriver: jeg spiser bare gravitamin - og så fra uge 10 skal man supplere med ekstra jern også
Okay, Føtex havde tilbud på dem fra Livol.. ved ikke om de er gode?
malliebooh skriver: Okay, Føtex havde tilbud på dem fra Livol.. ved ikke om de er gode?
Dem har jeg spist i starten.. Så købte jeg de stribede fra matas Der er ik den store forskel i vitaminer, der er jo et mindstekrav de skal holde sig indenfor ellers kan de ik komme på markedet Husk jern fra 10. uge
det ved jeg ikke, jeg har købt Gravitamin på apoteket
Team Putte skriver: Dem har jeg spist i starten.. Så købte jeg de stribede fra matas Der er ik den store forskel i vitaminer, der er jo et mindstekrav de skal holde sig indenfor ellers kan de ik komme på markedet Husk jern fra 10. uge
Ja okay
FrkZier skriver: det ved jeg ikke, jeg har købt Gravitamin på apoteket
Okay
malliebooh skriver: Ja okay
Jeg mener man skal have 400mq folin om dagen.. Så bare hold øje med pillerne indeholder det.. Det gør dem fra Livol ihvertfald
Team Putte skriver: Jeg mener man skal have 400mq folin om dagen.. Så bare hold øje med pillerne indeholder det.. Det gør dem fra Livol ihvertfald
Vidste godt det med folin, men det er noget med at man også skal have en vis mængde D-vitamin og nedsat mængde A-vitamin.
malliebooh skriver: Vidste godt det med folin, men det er noget med at man også skal have en vis mængde D-vitamin og nedsat mængde A-vitamin.
Muligt, det har jeg ik hørt noget om
Folin og jern var hvad jeg gik efter Jeg er helt sikker på der er det i pillerne der skal være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128