[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Chihuahuamus skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f]
navngivning...udelukkende fordi vi tror at hvis der er en gud er han en syg sadist:)[/citat]
Jeg forstår ikke rigtig syg sadist efterfulgt af smiley...? Er det seriøst eller hvad?
Uddyb lige..[/citat]
Ja den studsede jeg også over!![/citat]
Smileyen kan jeg ikke forklare, men nogen gange tvivler jeg sgu også på at der er en Gud med alt det lort, mishandling af dyr og børn, vold, pædofili.. Ja, you name it! der er over det hele!
Kan bare ikke rigtig se hvad meningen skulle være med det?!
Trine - Der bliver dårlig af at tænke på hvor mange børn og dyr der lider over hele verden!!![/citat]
Alt det lort, mishandling af dyr og børn, vold og pædofili er jo ikke Guds værk, men noget mennesker vælger at gøre! Det er os mennesker der vælger at være onde og egoistiske. Dét synes jeg altså ikke man kan give Gud skylden for. Jeg er ikke specielt troende, men jeg synes det er for nemt at skyde skylden på noget der er en tro, man burde tage ansvaret på sine skuldre istedet for at lægge et hvert ansvar fra sig fordi det er Guds skyld! Det synes jeg er for vagt! Men fair nok hvis det er jeres mening, at det er Gud og ikke menneskets skyld. Forstod bare ikke smiley'en efter kommentaren. Syntes ikke den passede ind i sammenhængen.[/citat]
Enig. Forstod heller ikke meningen med smiley'en, eller sætningen overhovedet.
Selvom man ikke tror på gud, behøver man jo ikke "tilsvine", MariaE.
Tænk lige på at der her blandt os i juli, faktisk kunne sidde folk som er stærkt troende??
Se bare hvordan det går mht. Muhammed.
Synes det er fint vi har ytringsfrihed, og alt det crap, men alting med måde.
Jeg synes stadig ikke de tegninger skulle have været ude for 2. gang, se bare hvordan de brænder vores flag af i Mellemøsten, igen igen.
Hvad ender det ikke med?
Vil nødig have en 3. Verdenskrig, men desværre tyder alt på at det godt KUNNE ske??
Anyway, Rasmus er døbt, det er en tradition.
Ingen af os er specielt troende, men er medlem af Folkekirken dog.
Mette
Anmeld