Dåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2008

LouiseViola

Desuden tror jeg ikke at Gud vil nægte min søn beskyttelse hvis der virkeligt findes et himmerige, blot fordi vi ikke har ladet ham døbe.

Sille

Kan kun give dig fuldstændig ret! Min gud nægter heller ikke børn adgang til himmelen, selvom de ikke er medlem af "klubben" :) Til trods er Viola døbt, men hun kan jo altid melde sig ud hvis hun får lyst:D

- Louise og Viola (som lige fik en af storebrors bandbiler i hovedet - av, blåt mærke i panden:S )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

heaven

hrum....... dåb her, nok mest tradition.....
Vi har kæmpet en stor kamp for at få Lasse, 6 icsi-forsøg og 5 år, så derfor var det en meget stor dag at stå der i kirken og fremvise vores lille mirakel.... jeg havde fået syet min brudekjole om til dåbskjole, hvilket havde stor betydning for mig. Det var nemlig på vores bryllupsdag vi fik at vide vi havde fået bevilliget et ekstra forsøg på fertilitetsklinikken - det forsøg som så endte med Lasse.... troende eller ikke troende - det måtte jo være et tegn at vi fik en så god oplysning på vores bryllupsdag, derfor skulle kjolen "med" til dåben ;)

Kram Jannie

Anmeld

14. marts 2008

ka li ja

Sille(smil) skriver:

Desuden tror jeg ikke at Gud vil nægte min søn beskyttelse hvis der virkeligt findes et himmerige, blot fordi vi ikke har ladet ham døbe.

Sille

HØØØØØRT!!!!!

vi har valgt dåb pga tradition..... men ingen dåbskjole.. det var lige i overkanten af hvad jeg kunne klarer haha, mine sønner skal ikke ha kjole på.. ikke før de selv kan bestemme det i hvert fald haha

Anmeld

14. marts 2008

ka li ja

heaven skriver:

Vi har kæmpet en stor kamp for at få Lasse, 6 icsi-forsøg og 5 år, så derfor var det en meget stor dag at stå der i kirken og fremvise vores lille mirakel.... jeg havde fået syet min brudekjole om til dåbskjole, hvilket havde stor betydning for mig. Det var nemlig på vores bryllupsdag vi fik at vide vi havde fået bevilliget et ekstra forsøg på fertilitetsklinikken - det forsøg som så endte med Lasse.... troende eller ikke troende - det måtte jo være et tegn at vi fik en så god oplysning på vores bryllupsdag, derfor skulle kjolen "med" til dåben ;)

Kram Jannie

hold da kæft.. er du 30 år!!!!! sådan ser du absolut ikke ud!!!troede nok du var 25 eller der omkring

Anmeld

14. marts 2008

heaven

ka li ja skriver:

heaven skriver:

Kram Jannie

hold da kæft.. er du 30 år!!!!! sådan ser du absolut ikke ud!!!troede nok du var 25 eller der omkring

hehe, nu er det så jeg ikke ved om du tager pis på mig??? min ja, jeg er 30... 30 et halvt, for det ikke skal være løgn

kram Jannie

Anmeld

14. marts 2008

Nadi

Vi algte dåb pga vores tro. Han er så lille nu at vi som forældre har "lov" til t vælge for ham, og når han så bliver gammel nok kan han selv vælge at bekræfte dåben ved hans konfirmation. Og kommer Oliver og siger han ikke vil konfimeres så er det også helt iorden. Men hvis han nu gerne vil konfimeres så skal han ikke først døbes når han er en stor knægt!

-Nadia

Anmeld

14. marts 2008

ka li ja

heaven skriver:

ka li ja skriver:

heaven skriver:

Kram Jannie

hehe, nu er det så jeg ikke ved om du tager pis på mig??? min ja, jeg er 30... 30 et halvt, for det ikke skal være løgn

kram Jannie

haha nej det er jo så desværre det der er ulempen ved at komme med alle de smarte bemærkninger.. men jeg mente det nu helt for real.:)
men jeg holder mig nu også selv ret godt... haha8D

Anmeld

14. marts 2008

Muffinmus

navngivning...udelukkende fordi vi tror at hvis der er en gud er han en syg sadist:)

Anmeld

14. marts 2008

heaven

ka li ja skriver:

heaven skriver:

ka li ja skriver:

heaven skriver:

Kram Jannie

kram Jannie

haha nej det er jo så desværre det der er ulempen ved at komme med alle de smarte bemærkninger.. men jeg mente det nu helt for real.:)
men jeg holder mig nu også selv ret godt... haha8D

Hey igen

Jeg har med vilje ikke udtalt mig om dig, hehe, det er jo ikke nemt med din maskering:))

Men tror da du er totalt lækker;)

Kram Jannie

Anmeld

14. marts 2008

Mikkelmusen

MariaE skriver:

navngivning...udelukkende fordi vi tror at hvis der er en gud er han en syg sadist:)

Jeg forstår ikke rigtig syg sadist efterfulgt af smiley...? Er det seriøst eller hvad?
Uddyb lige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.