Hej, jeg er en ung kvinde på 26 år som bor med min søn på snart 3 år!
Jeg har lige fået at vide at jeg har borderline, og er helt forvirret for ved ikke helt hvad det indebære at få denne diagnosJehovas med job? Uddannelse? Mig som alene mor? Fremtiden?
Pyhaa!!!
jeg har altid vist at der var noget galt med mig jeg har aldrig kunne holde venner i lang tid, jeg skubber dem væk alt hvad jeg kan og så bliver vi uvenner for gør det tit på hårde måde! Jeg har haft svært ved at ha kærester og har gjort dumme ting når de kom for tæt på! Jeg har været den væreste kæreste, selvom jeg var glad for dem! Jeg følte ikke at jeg var god nok til dem!
jeg har haft mange Jobs og uddannelsesstart, som jeg er stoppet hurtigt, pga angsten og hvad de tænker om mig! Eller Fyrret pga af fravær!
jeg har bla. smedgrubdforløb, sshgrundforløb, sshuddannelse * 2, frisørgrundforløb, kosmetikgrundforløb, klinikassistentgrundgorløb, stuepige *2 , salgsassistent, rengøringsassistent*2, barnepige, ssh*3, pædagogmedhjælper i børnehave, dagplejer
-og nu er jeg ansat som praktikant i en børnehaveklasse hvor jeg har været i 2 uger en sygemeldt den ene uge! Jeg får angst, græder er bange, ryster, anfald, køre mig selv helt ned, og skubber alle helt væk!
Jeg er i praktik fordi kommune vil køre mig roligt op til et normalt arbejede igen! Jeg er bange og har ikke lyst, for jeg kan ikke rumme alle de mennesker! Jeg er bange for at det går ud over min søn hvis jeg bliver ved
hvad kan jeg gøre?
er der andre med borderliNe? Hvordan får i jeres hverdag til at hænge sammen? Hvad med økonomi?