Ellen & Daniel - tanker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

Faith

Malene76 skriver:

Mikkel og Emil er da to dejlige navne. Kan da ikke tro at du fik stryg for dem. Det er da helt normale navne.. Folk kan desværre være lidt stride. Til min venindes datters barnedåb fik de så mange grimme kommentarer med på vejen fordi datteren kom til at hedde Mikkeline.  Jeg kan slet ikke forstå at folk vil være bekendt at ytre sig så negativt om andre folks valg af navne.

kh Malene

Tak Vi er osse rigtig glade for dem.

Tror måske det skyldes at det er to normale danske navne. Det er ikke alle der kan lide sådan nogle "kedelige" navne. Det var i hvert fald sådan nogle kommentarer jeg bla. fik med på vejen. Men pyt med det, det tager jeg ikke så tungt.

Synes navnet Mikkeline er super sødt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Malene76

Faith skriver:

Tak Vi er osse rigtig glade for dem.

Tror måske det skyldes at det er to normale danske navne. Det er ikke alle der kan lide sådan nogle "kedelige" navne. Det var i hvert fald sådan nogle kommentarer jeg bla. fik med på vejen. Men pyt med det, det tager jeg ikke så tungt.

Synes navnet Mikkeline er super sødt!

Det med navnevalg er jo super individuelt og nogle er til de gode gamle danske navne og for andre, kan det ikke blive specielt nok. Men at dømme folk på deres navnevalg, det forstår jeg ikke. Det ene navn er jo ikke bedre end det andet. Vi falder jo bare for nogle forskellige navne.

KH Malene

Anmeld

25. november 2012

FrkZier

kriknu skriver:

Jeg går og leger lidt med tanken om at tvillingerne skal hedde Ellen & Daniel hvis det er en pige og en dreng, men jeg ved simpelthen ikke om folk automatisk tænker Matador - men jeg kan så godt lide de to navne 

jeg har aldrig set matador, så det tænker jeg ikke

Anmeld

25. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

kriknu skriver:

Jeg går og leger lidt med tanken om at tvillingerne skal hedde Ellen & Daniel hvis det er en pige og en dreng, men jeg ved simpelthen ikke om folk automatisk tænker Matador - men jeg kan så godt lide de to navne 

Synes det to rigtig pæne navne,..
Jeg tænkte ikke som det aller første på matador, det ko først senere..
Hvis det er de to navne du har forelsket dig i, er det da bestemt de to navne der skal bruges, hvis det er en pige og dreng !

Her hedder in Astrid, hvis jeg får (som jeg ønsker) to drenge på et tidspunkt skal de hedde Emil og Alfred.. Er nu bare kommet til at tænke på at alle navnene er brugt i/af fra Astrid Lindgren

Anmeld

25. november 2012

Maalene

Hvis du er vild med navnene, så er det uden tvivl det de skal hedde

Har aldrig set Matador, så jeg synes bare, at det er 2 rigtig søde navne

Så skidt pyt med andres mening - vi kan jo heldigvis ikke lide det samme allesammen

Held og lykke med det hele - du skal nok klare det hele til UG er jeg sikker på

Anmeld

25. november 2012

HelleBelle

tarkoflen skriver:

Enig

Samme her.

Anmeld

25. november 2012

Munder

Det er begge nogle rigtig søde navne, og selvom jeg har set Matador mange gange, var det ikke min første tanke

Anmeld

25. november 2012

Sophie90

kriknu skriver:

Jo det er nok dt folk umiddelbart vil tænke men i det mindste er de da 'søskende' i serien så det går jo nok og det er jo nogle dejlige navne :-)

Anmeld

25. november 2012

Ciss

Dejlige navne.

Gør ikke noget i mine øjne, at de også optræder i matador- det er der så mange fine navne, som gør....

Anmeld

25. november 2012

Fenja09

kriknu skriver:

Jeg tænker på Matador, men må da sige at det da ikke er det værste at associere til - hvis du kan lide de to navne, så skal det da være dem

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.