Ellen & Daniel - tanker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.989 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. november 2012

kriknu

Jeg går og leger lidt med tanken om at tvillingerne skal hedde Ellen & Daniel hvis det er en pige og en dreng, men jeg ved simpelthen ikke om folk automatisk tænker Matador - men jeg kan så godt lide de to navne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Dot D

Det var så det første, jeg tænkte, men jeg kan godt lide navnene

Anmeld

24. november 2012

tarkoflen

Dot D skriver:

Det var så det første, jeg tænkte, men jeg kan godt lide navnene

Enig

Anmeld

24. november 2012

Faith

Det er da fuldstændig ligegyldigt hvad andre tænker. Hvis du og din kæreste/mand kan lide navnene, så er det da det de skal hedde.

Da jeg i sin tid skrev herinde at mine drenge skulle hedde Mikkel og Emil kan du ellers tro jeg fik at vide hvad andre tænkte om de navne. Men ikke desto mindre var det det de kom til at hedde

Anmeld

24. november 2012

kriknu

Faith skriver:

Det er da fuldstændig ligegyldigt hvad andre tænker. Hvis du og din kæreste/mand kan lide navnene, så er det da det de skal hedde.

Da jeg i sin tid skrev herinde at mine drenge skulle hedde Mikkel og Emil kan du ellers tro jeg fik at vide hvad andre tænkte om de navne. Men ikke desto mindre var det det de kom til at hedde

Ha! deres sørgelige undskyldning af en far, han er smuttet og vil ikke se hverken dem eller mig - så om små 7 måneder er jeg enlig mor til 2! 

Anmeld

24. november 2012

Faith

kriknu skriver:

Ha! deres sørgelige undskyldning af en far, han er smuttet og vil ikke se hverken dem eller mig - så om små 7 måneder er jeg enlig mor til 2! 

Han er da bare ikke mand nok til at skulle være far til tvillinger.

Anmeld

24. november 2012

kriknu

Faith skriver:

Han er da bare ikke mand nok til at skulle være far til tvillinger.

Han fortjener det i hvert fald ikke

Anmeld

24. november 2012

Malene76

kriknu skriver:

Jeg går og leger lidt med tanken om at tvillingerne skal hedde Ellen & Daniel hvis det er en pige og en dreng, men jeg ved simpelthen ikke om folk automatisk tænker Matador - men jeg kan så godt lide de to navne 

Det tænker jeg slet ikke, men nu er jeg heller ikke specielt fan af matador. Jeg er ret vild med Ellen.

KH Malene

Anmeld

24. november 2012

Malene76

Faith skriver:

Mikkel og Emil er da to dejlige navne. Kan da ikke tro at du fik stryg for dem. Det er da helt normale navne.. Folk kan desværre være lidt stride. Til min venindes datters barnedåb fik de så mange grimme kommentarer med på vejen fordi datteren kom til at hedde Mikkeline.  Jeg kan slet ikke forstå at folk vil være bekendt at ytre sig så negativt om andre folks valg af navne.

kh Malene

Anmeld

24. november 2012

pcoramt

kriknu skriver:

Det er jo en fantastisk serie.. tænkte med det samme på matador, men det gør nu slet ikke noget synes jeg! Ellen og Daniel er nogle rigtig dejlige navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.