Hvordan går det med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

Deaktiveret profil

Kloster skriver:

Hvorfor drikker og spiser I ikke light produkter??

Fordi det i virkeligheden er fup og fiduser.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Kloster

Freyasmor skriver:

Kendet det alt for godt det med at gå i stå...  

Jeg troede jeg havde tabt over 20 kilo siden fødslen, finder så ud af i onsdags, at vores vægt ikke passer en skid.. Så bum! Der vejede jeg så lige 79.6!!! Hvor jeg gik ud fra som vægten sagde det var 74,5! Men nej! 

Så jeg blev lidt trist, men fik gejsten til at kæmpe endnu mere, så nu har jeg skåret op for træningen i fitness, spiser mindre usundt og sørger for at få rugbrød hver dag!! 

Så idag 4 dage siden sidste vejning siger vægten 78,1.... Så der er da røget lidt, bare en lille bitte smule! 

Men jeg kæmper videre, om jeg vil eller ej, så SKAL jeg veje 65 kilo! højst! 

Men held og lykke med det hele til dig! 

Godt du kom op igen.

Jeg prøver virkelig også på at få motioneret hver dag. Bare lige lidt... Det skulle være så godt

Anmeld

24. november 2012

Deaktiveret profil

Kloster skriver:

Godt du kom op igen.

Jeg prøver virkelig også på at få motioneret hver dag. Bare lige lidt... Det skulle være så godt

Ja det er altså også bare dejligt når man kommer hjem efter lidt motion syntes jeg 

Jeg træner intensivt 2 gange om ugen i fitness centret., går 7 km 3 gange om ugen med barnevogn.. Også omkring 3 km, hverdag med barnevogn.. 

Anmeld

24. november 2012

Kloster

Freyasmor skriver:

Fordi det i virkeligheden er fup og fiduser.. 

Fortæl fortæl...

Jeg køber fx Buko Light ost pga den lave fedtprocent. Køber light saft pga der ikke er sukker i. Og drikker cola light pga det ikke er så sødt.

Er det hele bare noget skidt og hvorfor?

Anmeld

24. november 2012

Kloster

Freyasmor skriver:

Ja det er altså også bare dejligt når man kommer hjem efter lidt motion syntes jeg 

Jeg træner intensivt 2 gange om ugen i fitness centret., går 7 km 3 gange om ugen med barnevogn.. Også omkring 3 km, hverdag med barnevogn.. 

Jamen det skal da nok give bonus da

Anmeld

24. november 2012

Deaktiveret profil

Kloster skriver:

Fortæl fortæl...

Jeg køber fx Buko Light ost pga den lave fedtprocent. Køber light saft pga der ikke er sukker i. Og drikker cola light pga det ikke er så sødt.

Er det hele bare noget skidt og hvorfor?

Er ikke helt sikker med alt det ost, osv ... Spiser ikke selv ost. :-) 

Men f.eks light cola og generelt light sodavand, er jo bare tilsat aspartam, som bare er en anden slags sukkerart (kunstigt sødemiddel), hvilket gør det ligeså usundt... 

Det er bevist at det er svære at tabe sig på light produkter, grundet det snyder kroppen! 

tjek selv...

http://www.dr.dk/DR2/F/Fedt_Fup_Flaeskesteg/Artikler/Program_5/20111202152744.htm

Anmeld

24. november 2012

Deaktiveret profil

Kloster skriver:

Jamen det skal da nok give bonus da

Ja det håber jeg da... 

Anmeld

25. november 2012

signe.

Kloster skriver:

Hvorfor drikker og spiser I ikke light produkter??

Nu kan jeg kun svarer for mig selv, men det er blandt andet pga indholdet af aspatam(staves) og generelt de tilsætningsstoffer der er i, blandt andet for at søde og få det til at snage som den rigtige varer.. Så når jeg skal have noget med sukker, f.eks cola, kan jeg ligeså godt gøre det rigtigt og så bare indtage sukkeret i stedet for alt det andet... Plus keg også synes de originale produkter bare smager bedre...

Anmeld

25. november 2012

Kloster

signe. skriver:

Nu kan jeg kun svarer for mig selv, men det er blandt andet pga indholdet af aspatam(staves) og generelt de tilsætningsstoffer der er i, blandt andet for at søde og få det til at snage som den rigtige varer.. Så når jeg skal have noget med sukker, f.eks cola, kan jeg ligeså godt gøre det rigtigt og så bare indtage sukkeret i stedet for alt det andet... Plus keg også synes de originale produkter bare smager bedre...

Hva så når jeg bedst kan lide, at tingene bare ikke er så søde? Fx med cola. Hvis valget står imellem alm sukkerholdig sodavand og vand, tager jeg klart vand pga det sukker simpelthen klistre min mund sammen. Men er det kun i sodavand, problemet er? Ell er det også i saft, ost osv - alt alle Light produkter?

Anmeld

25. november 2012

signe.

Kloster skriver:

Hva så når jeg bedst kan lide, at tingene bare ikke er så søde? Fx med cola. Hvis valget står imellem alm sukkerholdig sodavand og vand, tager jeg klart vand pga det sukker simpelthen klistre min mund sammen. Men er det kun i sodavand, problemet er? Ell er det også i saft, ost osv - alt alle Light produkter?

Så vidt jeg ved er der aspertam i alle light produkter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.