Hvordan går det med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

signe.

Lady Marion <3 skriver:

Det er også hurtigt   jeg har kun tabt 6 kg på 5 mdr ca . på 1300 kcal daglige .. Laaangsomt

Det er jo så det "trælse" med at vi ikk er ens.. Jeg taber mig relativt hurtigt når jeg gør noget for det... Jeg er så i den kategori som kun taber sig ET sted og så kæmper de steder hvor det virkelig gælder.. Selvom det da er dejligt at se vægten går ned, så kan jeg kun se det på maven(og bryster) , men bruger stadig samme størrelse bukser, for at de kan komme over lår og røv... Suk... De har altid været min nemesis...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Lady Marion <3

signe. skriver:

Det er jo så det "trælse" med at vi ikk er ens.. Jeg taber mig relativt hurtigt når jeg gør noget for det... Jeg er så i den kategori som kun taber sig ET sted og så kæmper de steder hvor det virkelig gælder.. Selvom det da er dejligt at se vægten går ned, så kan jeg kun se det på maven(og bryster) , men bruger stadig samme størrelse bukser, for at de kan komme over lår og røv... Suk... De har altid været min nemesis...

Okay der er jeg så heldig , taber mig kun de rigtige steder , røv lår og mave  så det kan tydligt ses.

Anmeld

24. november 2012

signe.

Lady Marion <3 skriver:

Okay der er jeg så heldig , taber mig kun de rigtige steder , røv lår og mave  så det kan tydligt ses.

Så kan jeg lige smide lidt misundelse i din retning men kan heldigvis se på min røv og lår at jeg ikke drikker nær så meget cola længere... Meget af min appelsinhud er faktisk forsvundet på den konto, så det glæder jeg mig trods alt over... Så skal de nok blive mindre i takt med at vægten også daler mere

Anmeld

24. november 2012

Lady Marion <3

signe. skriver:

Så kan jeg lige smide lidt misundelse i din retning men kan heldigvis se på min røv og lår at jeg ikke drikker nær så meget cola længere... Meget af min appelsinhud er faktisk forsvundet på den konto, så det glæder jeg mig trods alt over... Så skal de nok blive mindre i takt med at vægten også daler mere

Du må jo gerne drikke en halv L light cola om dagen  Appelsinhud der forsvinder er jo et kæmpe plus   Jeg mangler kun at tabe 1 kg men det skal der satme kæmpes for

Anmeld

24. november 2012

signe.

Lady Marion <3 skriver:

Du må jo gerne drikke en halv L light cola om dagen  Appelsinhud der forsvinder er jo et kæmpe plus   Jeg mangler kun at tabe 1 kg men det skal der satme kæmpes for

Jeg drikker ikke light produkter huha, ja det er tit de sidste man virkelig skal kæmpe for... Sommetider virker det bare så nytteløst...

Anmeld

24. november 2012

Lady Marion <3

signe. skriver:

Jeg drikker ikke light produkter huha, ja det er tit de sidste man virkelig skal kæmpe for... Sommetider virker det bare så nytteløst...

Præcis ,, uha jeg har sgu også dårlig samvittighed over de light produkter jeg indtager

Anmeld

24. november 2012

Kloster

Hvorfor drikker og spiser I ikke light produkter??

Anmeld

24. november 2012

Kloster

Lady Marion <3 skriver:

Præcis ,, uha jeg har sgu også dårlig samvittighed over de light produkter jeg indtager

Hvorfor ikke light produkter?

Anmeld

24. november 2012

Kloster

Lady Marion <3 skriver:

Hvorfor ikke light produkter?

Anmeld

24. november 2012

Deaktiveret profil

Kloster skriver:

Her går det i stå...

Jeg er nødt til at hanke mig godt og grundig op igen. Vejer ikke maden mere og taster det ikke ind. Det betyder, at jeg liiiigeså stiiiiille lader det stå til igen.

Har taget 1 kg på. Og dét er jo intet, men jeg kan mærke, at jeg spiser mere og mere "dårligt" mad. Kiks, chokolade, 2 portioner, sovs, hvidt brød osv. Jeg får ikke sagt fra og får ikke erstattet det med noget andet, som jeg hidtil har gjort. Mangler kun ca 4 kg for at nå målet. Og ihhhh hvor vil jeg gerne nå det mål!! Sikke et mål...

Jeg får tilgengæld motioneret. Både i motionscenteret og på motionscyklen og "ski'en" herhjemme.

Jeg skal lige banke mig lidt igang igen.... Har vejet og tastet mad ind igen i dag (på vægttab.nu) Håber det lige kan sparke mig igang igen

Kendet det alt for godt det med at gå i stå...  

Jeg troede jeg havde tabt over 20 kilo siden fødslen, finder så ud af i onsdags, at vores vægt ikke passer en skid.. Så bum! Der vejede jeg så lige 79.6!!! Hvor jeg gik ud fra som vægten sagde det var 74,5! Men nej! 

Så jeg blev lidt trist, men fik gejsten til at kæmpe endnu mere, så nu har jeg skåret op for træningen i fitness, spiser mindre usundt og sørger for at få rugbrød hver dag!! 

Så idag 4 dage siden sidste vejning siger vægten 78,1.... Så der er da røget lidt, bare en lille bitte smule! 

Men jeg kæmper videre, om jeg vil eller ej, så SKAL jeg veje 65 kilo! højst! 

Men held og lykke med det hele til dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.