Kloster skriver:
Her går det i stå...
Jeg er nødt til at hanke mig godt og grundig op igen. Vejer ikke maden mere og taster det ikke ind. Det betyder, at jeg liiiigeså stiiiiille lader det stå til igen.
Har taget 1 kg på. Og dét er jo intet, men jeg kan mærke, at jeg spiser mere og mere "dårligt" mad. Kiks, chokolade, 2 portioner, sovs, hvidt brød osv. Jeg får ikke sagt fra og får ikke erstattet det med noget andet, som jeg hidtil har gjort. Mangler kun ca 4 kg for at nå målet. Og ihhhh hvor vil jeg gerne nå det mål!! Sikke et mål...
Jeg får tilgengæld motioneret. Både i motionscenteret og på motionscyklen og "ski'en" herhjemme.
Jeg skal lige banke mig lidt igang igen.... Har vejet og tastet mad ind igen i dag (på vægttab.nu) Håber det lige kan sparke mig igang igen 
Kendet det alt for godt det med at gå i stå...
Jeg troede jeg havde tabt over 20 kilo siden fødslen, finder så ud af i onsdags, at vores vægt ikke passer en skid.. Så bum! Der vejede jeg så lige 79.6!!!
Hvor jeg gik ud fra som vægten sagde det var 74,5! Men nej!
Så jeg blev lidt trist, men fik gejsten til at kæmpe endnu mere, så nu har jeg skåret op for træningen i fitness, spiser mindre usundt og sørger for at få rugbrød hver dag!! 
Så idag 4 dage siden sidste vejning siger vægten 78,1.... Så der er da røget lidt, bare en lille bitte smule!
Men jeg kæmper videre, om jeg vil eller ej, så SKAL jeg veje 65 kilo! højst!
Men held og lykke med det hele til dig!