trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

karinaterese

Anonym skriver:

hej piger.. har brugt for at komme lidt af med mine tanker...
jeg er blevet gravid på p-piller og har et barn på 19 mdr
min kæreste ville ikke have barnet han har ikke overskud og vi har ikke råd mener han... jeg vil bare gerne have det banr for kan ikke klare at gå en abort igemmen igen. mener når man er stort nok til at have sex må man også tag sit ansvar. jeg har været gravid to gange uden for livmoderer og måtte have hjælp til at få min søn.
han har givet mig det valg at jeg skal få en abort eller også flytter han
er der nogen der er alene med to børn hvor der er 2år og 3 mdr imellem der ville fortælle lidt om det?????

hilsen den triste mor..

jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, ville bare lige sige lad ham flytte og fuck ham blev helt vildt sur over at læse det der.. hvad har han gang i.. du skal nok klare den alene lige meget hva.. det skal nok gå.. du skal ikke få den abort det er det væreste i hele verden!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

pcoramt

Anonym skriver:

hej piger.. har brugt for at komme lidt af med mine tanker...
jeg er blevet gravid på p-piller og har et barn på 19 mdr
min kæreste ville ikke have barnet han har ikke overskud og vi har ikke råd mener han... jeg vil bare gerne have det banr for kan ikke klare at gå en abort igemmen igen. mener når man er stort nok til at have sex må man også tag sit ansvar. jeg har været gravid to gange uden for livmoderer og måtte have hjælp til at få min søn.
han har givet mig det valg at jeg skal få en abort eller også flytter han
er der nogen der er alene med to børn hvor der er 2år og 3 mdr imellem der ville fortælle lidt om det?????

hilsen den triste mor..

Personlig ville jeg forlade ham, han burde støtte dig lige meget hvad (det mener min kæreste også) man kan altid få en ny kæreste, men det er ikke sikker at du kan få et nyt barn.. og som du jo selv skriver er du på p-piller..

Anmeld

24. november 2012

pcoramt

pcoramt skriver:

Personlig ville jeg forlade ham, han burde støtte dig lige meget hvad (det mener min kæreste også) man kan altid få en ny kæreste, men det er ikke sikker at du kan få et nyt barn.. og som du jo selv skriver er du på p-piller..

Lige en tilføjelse til mit tidligere indlæg.. Du skal nok klare det alene.. og der er sikkert rigtig mange der vil være der for dig, og støtte dig..

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Så skal du også nok klare det! du er sgu sej! og jeg er helt sikker på dine børn aldrig vil være i tvivl om de er elsket...det er jo et tydeligt TILvalg til dit liv!

Måske manden ombestemmer sig..men uanset hvad, så har han stillet dig i et umuligt dilemma og om han bliver eller ej, så bliver han jo far!

Ja det bliver da nok hårdt nogle gange, men du får så meget igen!

personligt synes jeg ikke det var mere hårdt at være alenemor end at være 2.

:-) Sisse

tak for sit søde svar

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Jeg ved ikke, om det er hårdt at være alene med 2 børn, men tror måske lidt, at det er så hårdt som man selv gør det til...

Du skal bare lave faste rutiner fra start og så holde fast.. så tror jeg man kommer langt...

Jeg var alene med min store dreng et lille år og jeg lavede faste rutiner og jeg synes kun det var hårdt, når han var syg... jeg havde dog ingen til at aflaste mig overhovedet... men ellers nød jeg det... mon ikke du kommer til at det også...

Og så tror jeg, at de får meget glæde af hinanden, når der ikke er længere imellem dem...

Så jeg ville skide manden et stykke og få det barn.. ingen mand skulle bestemme over min krop og som du selv skriver, når han er voksen nok til at sexe, så må han tage ansvaret som følger med... og 2 børn er ikke hårdt.. sig til ham, at han skal komme lidt i kampen, istedet for at true dig... ellers ud med skvattet...

Knus Mette

tak for hjælpen.... ja det blir nok lidt hårdt ,men det jo også hårdt at have et barn, men man vender sig jo hurtig til det så det gør man nok også med nummer 2

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Synes det er rigtig trist at han opstiller sådan et ultimatum for dig, når I begge to har bidraget til situationen så at sige. Det virker ikke som en særlig voksen måde at reagere på.

Du kunne opstille budgettet med 2 voksne og 2 børn og regne på, hvor mange penge I vil have. For hvis det er en reel bekymring om der er penge nok, er det da helt sikkert noget I skal have fuldt afklaret. Der er ingen ide i at sætte børn til verden, hvis man ikke kan forsørge dem, men måske hans frygt er ubegrundet.
Så kan du jo i samme ombæring regne på, hvordan du vil stå økonomisk som enlig, for lige at vise ham at hans ultimatum ikke nødvendigvis får det resultat han havde regnet med. Du kan sikkert klare dig som enlig, måske i en mindre bolig og med mindre luksus, men han er ikke uundværlig, hvis det er det han tror.

Det lyder ikke til, du ønsker abort, så uanset hvad, skal han jo være far - så må han beslutte sig til om han vil være en voksen mand eller ej.

Håber I kommer overens.

tak for svar.. han er på dagpenge lige nu men det er jo ikke sikkert han skal blive ved med det... jeg mener vi har råd så må man bare spare på andre ting...

Anmeld

24. november 2012

Musen5

Hej,

Med den indstilling du har til abort (jeg føler det samme selv) ville jeg nok vælge at sige farvel til kæresten og blive alenemor. Da jeg blev alenemor var min yngste 11 mdr og min mellemste 2½ og min ældste var 7.

Jeg har så været heldig at have den store til at hjælpe en lille smule, har dog stået for 99,9% selv og ja det har da været hårdt når de mindste har været så små, men de har til gengæld enormt meget ud af hinanden nu (3 og 5)

Fik oxo valget om at vælge enten barn eller kæreste fra. Valgte kæresten fra og det slås jeg så med ham for nu.

Ville dog ikke have undværet den yngste af drengene for noget.

/Mette (håber du kan finde hovede og hale i det)

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

det ender også med jeg går fra ham. for får ingen abort

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Hej,

Med den indstilling du har til abort (jeg føler det samme selv) ville jeg nok vælge at sige farvel til kæresten og blive alenemor. Da jeg blev alenemor var min yngste 11 mdr og min mellemste 2½ og min ældste var 7.

Jeg har så været heldig at have den store til at hjælpe en lille smule, har dog stået for 99,9% selv og ja det har da været hårdt når de mindste har været så små, men de har til gengæld enormt meget ud af hinanden nu (3 og 5)

Fik oxo valget om at vælge enten barn eller kæreste fra. Valgte kæresten fra og det slås jeg så med ham for nu.

Ville dog ikke have undværet den yngste af drengene for noget.

/Mette (håber du kan finde hovede og hale i det)

jeg vælger ham også fra for jeg ville ikke have en abort.. det er så nemt for dem at sige man skal få det fjernet for det er ikke deres krop det går ud over... men tak for dit svar..... er sikker på jeg nok skal klare det det bliver hårdt men det vender mig sig vel til

Anmeld

25. november 2012

kiwiol

Jeg gik fra min ex da mine børn var knap 1 og 2 år. (der er 13 mdr mellem dem)
Jeg syntes ikke det var hårdt at være alene med dem.. måske fordi jeg også var alene om alt da vi boede sammen med faren

Jeg havde ikke rigtig noget netværk, men det gik fint alligevel... Du har netværk.. så du skal nok klare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.