„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:
Tak for svar. Jeg har min mor og far 5 min fra mig. Og har nogen gode veninder. Vi bor i en stor lejelighed så der er også plads til baby. Kan bare ikke få mig selv til at få en abort så må jeg bare være alene selvom det bliver hårdt
Jeg ved ikke, om det er hårdt at være alene med 2 børn, men tror måske lidt, at det er så hårdt som man selv gør det til...
Du skal bare lave faste rutiner fra start og så holde fast.. så tror jeg man kommer langt...
Jeg var alene med min store dreng et lille år og jeg lavede faste rutiner og jeg synes kun det var hårdt, når han var syg... jeg havde dog ingen til at aflaste mig overhovedet... men ellers nød jeg det... mon ikke du kommer til at det også...
Og så tror jeg, at de får meget glæde af hinanden, når der ikke er længere imellem dem...
Så jeg ville skide manden et stykke og få det barn.. ingen mand skulle bestemme over min krop og som du selv skriver, når han er voksen nok til at sexe, så må han tage ansvaret som følger med... og 2 børn er ikke hårdt.. sig til ham, at han skal komme lidt i kampen, istedet for at true dig... ellers ud med skvattet...
Knus Mette
Anmeld