Jeg er gravid!!!!!! :D Og har celleforandringer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

mommy1991

FruK skriver:

Tillykke!! 

Jeg fik konstateret celleforandringer kort før jrg blev gravid - havde ikke fået noget at vide om, at vi ikke skulle fortsætte med at prøve. Jeg skulle have været til kontrol hos egen læge, men fordi lægen ikke kan tage en celleprøve når man er gravid og de ikke helt ved, hvordan celleforandringerne reagerer ved graviditet (de kan vist også skyldes graviditet) fik jeg en hurtigere tid på sygehuset. Der kiggede de på de i et specielt apparat med noget særligt lys og tog en prøve. Ikke videre behageligt, men der skulle ikke være nogen fare for graviditeten ved det.

Efterfølgende fik jeg besked om, at der ikke var noget unormalt - altså celleforandringer forsvundet  og jeg skal nu bare til almindelig kontrol, engang når jeg har født.

Tak, jeg håber det samme er gældende for mig så!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Joerg2

Hej 

Først stort tillykke med graviditeten! Jeg sidder selv i samme situation.

Fik forleden at vide at jeg var gravid i 5 uge, men ugen før fik jeg at vide at jeg havde svære celleforandringer. Noget af en rutschebanetur for ens følelser 

Jeg snakkede dog med min læge og han siger, at selvom det er svære celleforandringer, kunne han ikke forestille sig at man gør andet end at holde øje med mig, og hvis det så udvikler sig yderligere, tager man stilling til det der. Men ellers bliver man ikke opereret eller får taget flere skrab, når man er gravid. 

Håber du kunne bruge mit svar 

Anmeld

24. november 2012

mommy1991

Joerg2 skriver:

Hej 

Først stort tillykke med graviditeten! Jeg sidder selv i samme situation.

Fik forleden at vide at jeg var gravid i 5 uge, men ugen før fik jeg at vide at jeg havde svære celleforandringer. Noget af en rutschebanetur for ens følelser 

Jeg snakkede dog med min læge og han siger, at selvom det er svære celleforandringer, kunne han ikke forestille sig at man gør andet end at holde øje med mig, og hvis det så udvikler sig yderligere, tager man stilling til det der. Men ellers bliver man ikke opereret eller får taget flere skrab, når man er gravid. 

Håber du kunne bruge mit svar 

Mange tak for dit svar, det gør mig lidt rolig - selvom jeg er ked af at du også er i samme situation - men TILLYKKE med graviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.