Opdate.29+0, 2. jdm besøg og mavebilleder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Øv da. Men altid noget du slap fra ssf! Føj.

Det kalder de det bare fordi man skal være på sygehuset hele dagen. Skal til blodsukker kontrol, blodprøver, snakke med læge, snakke med diætist og muligvis scannes - hvilket jeg skal igen d. 21 december.

Ja, det er selvfølgelig rigtig. Der er så mange ting der går i kagen lige pt. Det er som om at universet bare ikke vil have at vi skal have styr på tingene og planerne.

De ved det ikke. bliver ikke vejet ved nogen af dem. men mon ikke jeg skal vejes på sygehuset.

Det er da også meget smart at samle det hele på én dag

Jeg syntes jeg rendte temmelig meget rundt på det sygehus, men gik også til akupunktur og til sidst både diætist og diabetesafdelingen.

Det skal nok blive bedre igen med at få det hele til at hænge sammen, og så kommer den lille, og så bliver det et puslespil igen

Kan godt være jeg husker forkert, synes bare jeg blev vejet hver gang, men måske det kun var til sukkersyge kontrollerne

Håber du har tid til at nyde julemåneden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Frk-Lotusblomst

Miss Kat skriver:

Dejligt med en lang update, det gør absolut intet. Jeg synes altid det er hyggeligt at høre fra dig, du tager alting så fantastisk. Og jeg har det på samme måde som dig, det er en enorm gave at være gravid og jeg nyder det i fulde drag!! Jeg har så heller ikke så mange gener endnu, så lad os se, hvad jeg siger når jeg er, hvor du er nu.

Så er ejg sikker på du nyder det ligeså meget.

Anmeld

4. december 2012

Frk-Lotusblomst

Det er da også meget smart at samle det hele på én dag

Jeg syntes jeg rendte temmelig meget rundt på det sygehus, men gik også til akupunktur og til sidst både diætist og diabetesafdelingen.

Det skal nok blive bedre igen med at få det hele til at hænge sammen, og så kommer den lille, og så bliver det et puslespil igen

Kan godt være jeg husker forkert, synes bare jeg blev vejet hver gang, men måske det kun var til sukkersyge kontrollerne

Håber du har tid til at nyde julemåneden

Jak, det synes jeg også.. Og så skal vi da til fødselsforberedelse en time væk derfra bafgefter. hahah.. - En dag i den gravides liv.

Jeg håber.. Puslespil med lillepigen tror ejg godt jeg kan overkomme, men uheld på uheld blandet med hormonel forvirret gravid, er ikke en god kombi.

Der er mange der blvier vejet, jeg gør bare ikke. HMM-.-. - de går åbenbart ikke så meget op i det. :/

Julemåneden skal nydes.. om ikke andet har ejg for første gang siden jeg startede på arbejdsmarkedet som 13 årig, fri HELE julen. - skal så skrive opgave, men det er hvad det er.. - Så er ejg sikker på den er færdig inden lillepigens ankomst.

Anmeld

4. december 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Hold da op du er blevet flot søde og sikke en stor fin Mave .. Århhh.. savner helt min mave

Du ser helt perfekt ud godt du har affundet dig med situationen søde... du skal tænke på hvad der er bedst for dig og lillepigen 

Mange tak søde.

Jaa, maven er såå dejlig.
og ja, det er tid til at tænke på mig selv, og trunten i mavsen. <3

Håber du og prinsessen ahr det skønt?!.

Anmeld

4. december 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak søde.

Jaa, maven er såå dejlig.
og ja, det er tid til at tænke på mig selv, og trunten i mavsen. <3

Håber du og prinsessen ahr det skønt?!.

ja det er jo tak vi ligger alle og er syge herhjemme... så lillepigen er lidt pyller men ellers har vi det fantastisk.. nyder hende hver evig eneste dag

Anmeld

5. december 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

ja det er jo tak vi ligger alle og er syge herhjemme... så lillepigen er lidt pyller men ellers har vi det fantastisk.. nyder hende hver evig eneste dag

Øv for katten. God bedring til jer alle.

Har i fundet et navn?

Anmeld

5. december 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Jak, det synes jeg også.. Og så skal vi da til fødselsforberedelse en time væk derfra bafgefter. hahah.. - En dag i den gravides liv.

Jeg håber.. Puslespil med lillepigen tror ejg godt jeg kan overkomme, men uheld på uheld blandet med hormonel forvirret gravid, er ikke en god kombi.

Der er mange der blvier vejet, jeg gør bare ikke. HMM-.-. - de går åbenbart ikke så meget op i det. :/

Julemåneden skal nydes.. om ikke andet har ejg for første gang siden jeg startede på arbejdsmarkedet som 13 årig, fri HELE julen. - skal så skrive opgave, men det er hvad det er.. - Så er ejg sikker på den er færdig inden lillepigens ankomst.

Ha ha, hvor hyggeligt Men så er det da overstået.
Håber jeres fødselsforeberedelse er bedre end vores var. Vi fik ikke rigtig noget ud af det.

Håber da at heldet snart overtager, men du ved, uheld kommer jo altid i flok

De mener nok ikke at det er nødvendigt at veje dig, og det er jo kun godt

Jeg vil ønske jer en god og fredlig december måned, så I kan nå alt det planlagte og hygge jer, i jeres sidste jul, som "bare" kærester

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.