Opdate.29+0, 2. jdm besøg og mavebilleder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Tjah, stædig skal hun helt sikkert nok blive

Æv med stolen, det er da bare overhovedet ikke i orden.
Det med at sidde lige gælder også i sofaen, det kan komme til at gøre meget ondt at sidde / stå skråt med bækkenet, så pas på dig selv

Garanteret.

Nej, det synes jeg heller ikke - det samme er sket for min med praktikant.. HMM.. Ret fesent..

Super.. jeg vil prøve at huske på det. SIdder rigtig godt når jeg sidder med benene over kors (hedder det, det?!. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Garanteret.

Nej, det synes jeg heller ikke - det samme er sket for min med praktikant.. HMM.. Ret fesent..

Super.. jeg vil prøve at huske på det. SIdder rigtig godt når jeg sidder med benene over kors (hedder det, det?!. )

Æv, der er da vist nogen der ikke tænker på andre end sig selv....

Det er nok heller ikke så godt at sidde med benene over kors, jeg fik i hvert fald at vide at det måtte jeg ikke

Anmeld

22. november 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Æv, der er da vist nogen der ikke tænker på andre end sig selv....

Det er nok heller ikke så godt at sidde med benene over kors, jeg fik i hvert fald at vide at det måtte jeg ikke

Nej.. det er da virkelig åndssvagt.. Især taget i betragtning af at folk i huset bare kan bestille nye stole.. hmm.,..

Nå for søren.. :/ Sådan sidder jeg mega godt..Altså ahr lidt start problemer når ejg skal gå efter, men ingen smerter mens jeg sidder.. - må nok bare vænne mig til at sidde helt lige med bækkenet de næste måneder.

Anmeld

22. november 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej.. det er da virkelig åndssvagt.. Især taget i betragtning af at folk i huset bare kan bestille nye stole.. hmm.,..

Nå for søren.. :/ Sådan sidder jeg mega godt..Altså ahr lidt start problemer når ejg skal gå efter, men ingen smerter mens jeg sidder.. - må nok bare vænne mig til at sidde helt lige med bækkenet de næste måneder.

Det er da for åndssvagt.....

Jeg kan kun sige, at det nok ikke bliver nemmere jo større maven bliver, og bækkenet giver sig. Men kroppe er heldigvis forskellige, og vi kan holde til forskellige ting. Så længe du bare mærker efter hvad du kan holde til, så skal det nok gå

Anmeld

22. november 2012

Frøken J.

Du er simpelthen så smuk med den mave på!! Og tror det er godt du har fået den sygemelding

Anmeld

22. november 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Det er da for åndssvagt.....

Jeg kan kun sige, at det nok ikke bliver nemmere jo større maven bliver, og bækkenet giver sig. Men kroppe er heldigvis forskellige, og vi kan holde til forskellige ting. Så længe du bare mærker efter hvad du kan holde til, så skal det nok gå

Meget..

Nej det er jo det..
Jeg ahr heldigvis mulighed for at abrejde hjemmefra.. Og min jordemoder synes det var en god ide at tage flere hjemmedage.. Nyder at ligge i sengen og ordne mit administrative arbejde. hvilket hun synes var rigtig godt.

Anmeld

22. november 2012

Frk-Lotusblomst

Frøken J. skriver:

Du er simpelthen så smuk med den mave på!! Og tror det er godt du har fået den sygemelding

Taaak søde..
Jaaa, det tror jeg nu også det er.. - Nu hvor jeg har indfundet mig med det.

Anmeld

22. november 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Meget..

Nej det er jo det..
Jeg ahr heldigvis mulighed for at abrejde hjemmefra.. Og min jordemoder synes det var en god ide at tage flere hjemmedage.. Nyder at ligge i sengen og ordne mit administrative arbejde. hvilket hun synes var rigtig godt.

Det lyder altså også lidt hyggeligt
Slapper af og arbejder samtidig, så kan man ikke forlange mere

Anmeld

22. november 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Det lyder altså også lidt hyggeligt
Slapper af og arbejder samtidig, så kan man ikke forlange mere

Det er det bestemt også. og så med baggrundsstøj . Så kører det.

Anmeld

24. november 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Du ser smuk ud på alle billederne

jeg er så glad for at høre at det hele går så godt, og at du kan mærke at det var godt for kroppen at sætte farten ned.
På et eller andet tidspunkt skulle du jo også høre efter

Husk at skåne bækkenet mest muligt. Ingen støvsugning og gulvvask, pude mellem knæene om natten og altid sidde lige med bækkenet. Kedeligt, men det hjælper på smerterne

Nu kan jeg så også skrive graviditetsbetinget sukkersyge på cv'et. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.