Alene hjemme uden tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2009

Lise

Tynen skriver:

Strip! Ja, det forstår jeg da så udemærket også godt.. Bare ikke når man selv et planet-formet og har dårlig selvtillid

Tror du mon hjemmerøvere læser med på baby.dk?
Nu har jeg fået noia

Kunne godt overveje at tage Stella med ind i sengen i nat.. Er dælme ikke god til at sove alene

Planet-formet, haha - that's a good one

Har flere gange tænkt at det ikke ville gøre noget hvis Simon vågnede og ville med ind og putte. Så er man ikke så alene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

Nadi

Lise skriver:

Planet-formet, haha - that's a good one

Har flere gange tænkt at det ikke ville gøre noget hvis Simon vågnede og ville med ind og putte. Så er man ikke så alene...

Så ser jeg lige Lise for mig stå og hoste og ruske helt uskyldigt i Simon for at han vågner, så hun kan ta ham med i seng

Anmeld

6. juni 2009

Lise

Nadi skriver:

Så ser jeg lige Lise for mig stå og hoste og ruske helt uskyldigt i Simon for at han vågner, så hun kan ta ham med i seng

Jaaah, det sker nok ikke.

Men han har også været så uartig de seneste par nætter at han er vågnet og har hylet indtl han fik lov at komme ind og ligge i smørhullet. Det skulle lige passe at han bare sover i nat...

Anmeld

6. juni 2009

Nadi

Lise skriver:

Jaaah, det sker nok ikke.

Men han har også været så uartig de seneste par nætter at han er vågnet og har hylet indtl han fik lov at komme ind og ligge i smørhullet. Det skulle lige passe at han bare sover i nat...

Nej det er typiske når de gerne "må" så er de bare englebasser og når man virkelig har brug for sin søvn er de vågen i flere timer!!

TYPISK!

Anmeld

6. juni 2009

Sweet1978

Øv øv med tv'et men som andre har kommenteret der er ikke noget værd at glo på alligevel.

Jeg er også alene i aften men bor i boligkompleks, så ved der altid er naboer, der ville reagere hvis der skete noget. Og har også vænnet mig til at være alene for har til og fra været alene med min store datter i ca. 8 år.

I aften er jeg bare alene fordi kæresten helst vil sove hos sig selv de nætter hvor han skal op kl. 3 om natten for ikke at forstyrre os for meget og for at får sovet sammenhængende de få timer han når at få.
Han ved selvfølgelig godt at den mulighed slutter når vi en dag flytter rigtigt sammen, men lige nu er det muligt og det er godt nok.

Anmeld

6. juni 2009

Lise

Nå, nu holder jeg ikke stilheden ud længere. Sætter Australia på og hopper i seng og ser den. Måske er jeg så heldig at jeg falder i søvn til den...

Tak for i aften!

Anmeld

6. juni 2009

Tynen

Sov godt!
Husk at tjekke bag ved døren og under sengen..

Anmeld

6. juni 2009

Sweet1978

Tynen skriver:

Sov godt!

Ej den var go, hvor finder man sådan noget henne?

Anmeld

6. juni 2009

Nadi

Tynen skriver:

Sov godt!

LOL !!

Du har bare god humor i aften hav

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.