Alene hjemme uden tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. juni 2009

Lise

Jamen, for katten! Manden er ude med andre mænd og drikke øl og se fordbold og være primitive som mænd nu engang er...

Og lillemor er hjemme med sønnike. Fint nok! Det er vel rart nok med en rolig alene aften engang imellem. MEN hvad jeg ikke lige havde forudset var at vores fjernsynssignal ville dø netop idag!  Det er bare ikke i orden. Især ikke når man som mig tror at hjemmerøvere kan se ude fra gaden at jeg er alene hjemme med den bette, og nu sidder i det stille hus og hører alskens lyde jeg ikke plejer at høre...

Kunne jo sætte en dvd på, eller tænde for radioen. Eller gå ind i soveværelset og se almindeligt analog stueantenne-tv. Men nu har jeg jo mest lyst til at sidde i stuen med baggrundsstøj fra fjerneren og stene baby.dk..

Har i øvrigt lige set Vicky Christina Barcelona. Den var lidt sær, men også meget god. Har Australia liggende - tror jeg sætter den på når det bliver FOR creepy at sidde her i stilheden...

Undskyld det kedelig indlæg - men skal for faen ha' tiden til at gå med noget, nu jeg ikke har fjernsyn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

Juniors mor

Eiijj du skal da ikke sidde og være bange
Smæk en dvd på og nyd at være lidt alene.
Helle - der godt kunne bruge en alene aften.....

Anmeld

6. juni 2009

Tynen

Min kæreste er så til noget så tarveligt som DHB (Og til dem der ikke er påklistret en bilfan af en mand står det for Danmarks hurtigste bil)

Synes faktisk det er lidt trist at sidde og stene herhjemme mens han skal se stort stripshow kl 23. med skøre kællinger der smider sig rundt omkring på og foran bilerne, men hvis det nu er det der hitter, så lad ham dog.. Tsk, tsk..
(Ingen kan høre at jeg måske er begyndende jaloux og særdeles hormonel betynget, vel?   )

Sjovt, du skriver det med lydene.. Synes selv at det begynder at blive en smule skummelt at sidde her i bærbarens lys mens det bare bliver mørkere og mørkere udenfor..
Måske jeg skulle gå i seng før jeg får kørt en stemning op??!

Anmeld

6. juni 2009

ivfmarie

nårh ja fodball... hur mon det er gået? har nogen fulgt med?

Og tilbage til sagens kerne: Jamen stakkels Lise-pigen.. det lyder sørme syndt for dig. Skal vi bytte? Du får vores tv-signel, jeg får ingenting, hagen er at du skal tage den skide stinkehund med!!
hva hjælper det at have et tv-signal, hvis øjnene alligevel løber i vand ...

Marie

Anmeld

6. juni 2009

Lise

ivfmarie skriver:

nårh ja fodball... hur mon det er gået? har nogen fulgt med?

Og tilbage til sagens kerne: Jamen stakkels Lise-pigen.. det lyder sørme syndt for dig. Skal vi bytte? Du får vores tv-signel, jeg får ingenting, hagen er at du skal tage den skide stinkehund med!!
hva hjælper det at have et tv-signal, hvis øjnene alligevel løber i vand ...

Marie

Tror måske Danmark vandt 1-0

Stinkehund?  Prutter han?

Anmeld

6. juni 2009

ivfmarie

Lise skriver:

Tror måske Danmark vandt 1-0

Stinkehund?   Prutter han?

Prutter!!??

Hans røv brækker sig i giftgasser fra en endnu ukendt dimension ..

Anmeld

6. juni 2009

Lise

Tynen skriver:

Min kæreste er så til noget så tarveligt som DHB (Og til dem der ikke er påklistret en bilfan af en mand står det for Danmarks hurtigste bil)

Synes faktisk det er lidt trist at sidde og stene herhjemme mens han skal se stort stripshow kl 23. med skøre kællinger der smider sig rundt omkring på og foran bilerne, men hvis det nu er det der hitter, så lad ham dog.. Tsk, tsk..
(Ingen kan høre at jeg måske er begyndende jaloux og særdeles hormonel betynget, vel?   )

Sjovt, du skriver det med lydene.. Synes selv at det begynder at blive en smule skummelt at sidde her i bærbarens lys mens det bare bliver mørkere og mørkere udenfor..
Måske jeg skulle gå i seng før jeg får kørt en stemning op??!

Jeg nåede faktisk at undre mig over DHB før forklaringen kom i næste linie... Sådan noget med biler, eller traktortræk og hva' faen har vi - det fatter jeg bare ikke!!! Strip, det er en helt anden snak - det kan jeg godt forstå!

Anmeld

6. juni 2009

Lise

ivfmarie skriver:

Prutter!!??

Hans røv brækker sig i giftgasser fra en endnu ukendt dimension ..

LOOOOOOOOOOOOL    

Anmeld

6. juni 2009

Tynen

Jeg nåede faktisk at undre mig over DHB før forklaringen kom i næste linie... Sådan noget med biler, eller traktortræk og hva' faen har vi - det fatter jeg bare ikke!!! Strip, det er en helt anden snak - det kan jeg godt forstå!

Strip! Ja, det forstår jeg da så udemærket også godt.. Bare ikke når man selv er planet-formet og har dårlig selvtillid

Tror du mon hjemmerøvere læser med på baby.dk?
Nu har jeg fået noia

Kunne godt overveje at tage Stella med ind i sengen i nat.. Er dælme ikke god til at sove alene

Anmeld

6. juni 2009

Nadi

Synes nu ikke der er noget godt i tv alligevelm så du skal ikke være ked af at det er død.
Men puha jeg kan følge dig! Bryder mig heller ikke om at være alene, og det er jeg faktisk i aften. Vi burde lige give en heads up for vi er da flere der bare sidder alene hjemme i computerskæret, så kunne vi da ligeså godt holde py-party og tisse i bukserne af skræk sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.