Hej Piger..
Ja jeg er virkelig flov og gemmer mig derfor bag ano..

Men lidt for historie skal i ha før vi kommer til problemet..
Vi fik en smuk og skøn datter i foråret 2010, efter en meget hård og lang fødsel som endte ud i et akut kejsersnit... Jeg var græde færdig, men det var det der skulle til for at jeg kunne få min datter i live..

Min store drøm var at føde den første fødte på sygehuset i vand, og andet barn hjemme i stuen i vand.. Men sådan bliver det ikke nu..

Nu er jeg så gravid med vores andet barn... Og drømmer både dag og nat om min fødsel af dette barn, som jo meget gerne skulle komme til verden på normal vis og gerne i vand på sygehuset.. Men da jeg fik ks med min datter sagde lægen at mit bækken var meget lille, men at jeg godt kunne få lov til at prøve og føde selv næste gang, og hvis det ikke gi ville de lave akut ks igen..
Så har jo derfor rigtig mange tanker og følelser i klemme på det punkt, da det VIRKELIG er min store drøm og prøve og føde selv..
Nå, nu til det det hele handler om...

Min søster er/var også gravid, hun har her for et par timer siden født en sund og velskabt pige.. På almindelig vis...........

Jeg burde skamme mig og være oven ud lykkelig og glad for at være blevet moster, (DT ER JEG OGSÅ) men har grædt og grædt siden jeg fandt ud af at hun havde født, for hun har jo fået min fødsel, den helt almindelige - normale fødsel som jeg skulle ha..

Problemet er nok også at hun først har termin på lørdag, og jeg ligesom havde sat den dato som skærings dato for hvornår jeg skulle til og forholde mig til at hun jo nok fødte alm som alle andre normale kvinder, (men ikke som unormale mig)...
Og imorgen skal jeg ud til min jordemor og snakke fødslen af min datter igennem, dette havde jeg også regnet med at jeg havde nået og fået gjort og bearbejdet inden hun fødte, men nej, og nu sidder jeg igen her med tårerne trillende ned af kinderne..

Men tak fordi du læste med, hvis du er nået her til.. Trængte bare sådan til at hælde vand ud af ørerne..
Og har ikke behov for at få hug for min jalouxi, jeg ved godt det er for dårligt at jeg har det sådan her.. MEN jeg glæder mig dog til at møde min lille niece imorgen..