Ammetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

tarkoflen

_-Kathrine-_ skriver:

De er super gode...! Dem har jeg et par stykker af...
Mama bystroom kan også købes i ønskebørn

Jeg er lige kommet til at købe to på tilbud ihh det var slet ikke meningen, men sådan kan det jo gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Guldimaven

jeg bruger bare mitnormale tøj, det kan enten hives op eller ned..  og så har jeg bare en sort top inden under.

Anmeld

25. november 2012

_-Kathrine-_

tarkoflen skriver:

Jeg er lige kommet til at købe to på tilbud ihh det var slet ikke meningen, men sådan kan det jo gå

Det kan sgu smutte engang imellem
Vi blir også nødt til at tænke lidt på os selv og ikke baby hele tiden

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

_-Kathrine-_ skriver:

Det kan sgu smutte engang imellem
Vi blir også nødt til at tænke lidt på os selv og ikke baby hele tiden

Jeg har ingen baby endnu, men der står de også kan bruges mens man er gravid, så jeg kan jo bruge dem i laaaang tid er min tanke

Ved du hvordan deres silver gray er i farven? Synes det var virkelig svært at se!

Anmeld

25. november 2012

_-Kathrine-_

tarkoflen skriver:

Jeg har ingen baby endnu, men der står de også kan bruges mens man er gravid, så jeg kan jo bruge dem i laaaang tid er min tanke

Ved du hvordan deres silver gray er i farven? Synes det var virkelig svært at se!

Ved det desværre ikke.. Har dem kun i sort, men syns godt de kunne optimere deres billeder lidt, for de er ikk så gode!

Anmeld

25. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Miss BananaHammock skriver:

Jeg tror jeg er en M - men skal helst prøve alting før jeg køber det så er ikke god til køb på net eller af andre Ellers tak for tilbuddet.

Tænkte endelig at du bare måtte få dem, for jeg får dem ik brugt, nu de er krympet lidt. Du ka jo tænke over det. Vh stine

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

_-Kathrine-_ skriver:

Ved det desværre ikke.. Har dem kun i sort, men syns godt de kunne optimere deres billeder lidt, for de er ikk så gode!

Nu må jeg prøve at se går det helt galt, så må jeg jo sende dem retur igen...

Anmeld

25. november 2012

Miss BananaHammock

StineW79 skriver:

Tænkte endelig at du bare måtte få dem, for jeg får dem ik brugt, nu de er krympet lidt. Du ka jo tænke over det. Vh stine

Åh det var sødt af dig. Vender helt sikkert tilbage hvis dem jeg har bliver en success - ellers kunne en anden få gavn af dem! Er det fordi han har koge vasket dem eller krymper de generelt meget?

Anmeld

25. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Miss BananaHammock skriver:

Åh det var sødt af dig. Vender helt sikkert tilbage hvis dem jeg har bliver en success - ellers kunne en anden få gavn af dem! Er det fordi han har koge vasket dem eller krymper de generelt meget?

Han kom til at vaske dem på 60 grader, og smed dem derefter i tøretumbleren. De andre jeg har holder fint, når de bliver vasket på 40 og bagefter hængt til tørre. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.