Ammetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

sne190810

Jeg købte ikke noget, for tænkte jeg bare kunne bruge noget af min alm tøj.

Men øv, jeg ærger mig over det at jeg ikke bare brugte lidt penge på det. For meget af mit alm tøj kunne jeg ikke have på (det tøj som man glædet sig til at få på igen) fordi det alligevel slet ikke var ammevenligt,- altså lukkede helt ned og ikke lige til at hive til siden/op/ned.
Og det tøj jeg så brugte til det, blev lidt små ødelagt i stoffet pga det jo ikke er lavet til at blive hevet sådan til siden osv. Toppe osv som er blevet 'slatne' hvis du forstår

Så næste gang vil jeg altså gerne ud og investere lidt i noget bh'er og toppe/bluser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

modesty

Miss BananaHammock skriver:

Nu er jeg ved at nærme mig slutningen og skal til at overveje processen at komme tilbage i det gamle tøj Men i den forbindelse kan jeg godt se at meget af det tøj jeg havde ikke egner sig vildt godt til amning.

Har I/havde I investeret i ammetøj?
Kan I anbefale nogle stykker tøj I specielt har været super glade for i forbindelse med amning? Måske nogle billige gode mærker?

Jeg har aldrig købt decideret ammetøj, da jeg ikke kunne finde noget jeg syntes var pænt. Derhjemme eller hos venner havde jeg bare mit almindelige tøj på (det kunne f.eks være en tank top), som jeg hev op. Hvis jeg var ude, valgte jeg noget der kunne knappes op foran, altså en skjorte eller en tynd cardigan.

Anmeld

23. november 2012

Astrid P

Jeg kan anbefale mærker som Boob eller Milker - de laver pæne ammebluser, hvor man helt diskret kan lukke op for babserne, men uden at man føler sig afklædt... De er ikke ligefrem billige, men til gengæld er de alle pengene værd, og hvis du ikke har noget imod at købe brugt, kan du gøre gode handler på trendsales.

http://www.purlogpersille.dk/shop/milker-ammebluse -i-17977p.html

Her kan du måske få et indtryk af, hvordan blusen er skåret. Der er en slags samling lige under brystet, som du så løfter op. På den måde sidder du ikke med bar mave, og heller ikke med bart 'overbryst', men der er bare lige en lille åben sprække der, hvor barnet skal sutte. De er i alle mulige farver, faconer og kvaliteter, men de to mærker synes jeg er de fedeste...
Jeg har heldigvis gemt mine fra sidste gang!
KH Astrid

Anmeld

25. november 2012

Miss BananaHammock

StineW79 skriver:

Hva str er du?? Har et par amme t-shirts fra H&M som kærsten er kommet til at krympe lidt, hvis du er intresseret. 

Og for at svare på dit spørgsmål. Ja jeg bruger amme trøjer og t-shirts. Syntes det er nemmer nogle gange. Men for det meste har jeg bare en alm top på, og en cardigen, som jeg så lukker, når jeg ska amme, også hiver jeg bare toppe lidt op indenunder. Vh stine

Jeg tror jeg er en M - men skal helst prøve alting før jeg køber det så er ikke god til køb på net eller af andre Ellers tak for tilbuddet.

Anmeld

25. november 2012

Miss BananaHammock

Tak for jeres input. Fandt et par toppe i h&m som jeg vil starte med - synes også det er svært at købe inden da jeg lige skal se hvordan maven fylder efter fødsel. Kan slet ikke forestille mig den flad for tiden

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

Jeg fandt lige den her side.. Ved godt du ikke var pjattet med at købe på nettet, men til 79 kr. var det måske et forsøg værd? Jeg overvejer i hvert fald at købe en enkelt eller to allerede nu... De kan nemlig også bruges mens man er gravid

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

25. november 2012

Lullaby

Miss BananaHammock skriver:

Nu er jeg ved at nærme mig slutningen og skal til at overveje processen at komme tilbage i det gamle tøj Men i den forbindelse kan jeg godt se at meget af det tøj jeg havde ikke egner sig vildt godt til amning.

Har I/havde I investeret i ammetøj?
Kan I anbefale nogle stykker tøj I specielt har været super glade for i forbindelse med amning? Måske nogle billige gode mærker?

Bluser hvor det er nemt at komme til babserne. Hold da op hvor har jeg dummet mig mange gange fordi jeg er kommet til at tage kjole på eller tunika som ikke lige egnede sig til det  Ellers har jeg bare rendt rundt i mit eget tøj...

Anmeld

25. november 2012

_-Kathrine-_

tarkoflen skriver:

Flot altså!

Her kommer linket så

http://bystroom.dk/mama-bystroom-ventetoej-og-amme toej-77/toppe-79/

De er super gode...! Dem har jeg et par stykker af...
Mama bystroom kan også købes i ønskebørn

Anmeld

25. november 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Flot altså!

Her kommer linket så

http://bystroom.dk/mama-bystroom-ventetoej-og-amme toej-77/toppe-79/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.