Ammetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
28 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Miss BananaHammock

Nu er jeg ved at nærme mig slutningen og skal til at overveje processen at komme tilbage i det gamle tøj Men i den forbindelse kan jeg godt se at meget af det tøj jeg havde ikke egner sig vildt godt til amning.

Har I/havde I investeret i ammetøj?
Kan I anbefale nogle stykker tøj I specielt har været super glade for i forbindelse med amning? Måske nogle billige gode mærker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Frøken J.

Miss BananaHammock skriver:

Nu er jeg ved at nærme mig slutningen og skal til at overveje processen at komme tilbage i det gamle tøj Men i den forbindelse kan jeg godt se at meget af det tøj jeg havde ikke egner sig vildt godt til amning.

Har I/havde I investeret i ammetøj?
Kan I anbefale nogle stykker tøj I specielt har været super glade for i forbindelse med amning? Måske nogle billige gode mærker?

Jeg købte et par t-shirts, som jeg aldrig brugte Og én ammeBH. Jeg gik bare i "smidigt" tøj, hvor man kunne hive ned i blusen. Eller fx en stroptop og en cardigan, stroptoppe er nemme at hive ned i..

Anmeld

21. november 2012

_-Kathrine-_

Toppene fra mama bystroom... Især den der hedder Medina, den kan du bruge nu og det er en ammetop... Jeg har investeret i et par stykker... Syns ikk de er dyre

Anmeld

21. november 2012

Ciss

Jeg brugte rigtig meget at gå med indejakker i blødt stof med lynlås foran. Så er man anstændigt påklædt men kan nemt have en lav top under, så det er hurtigt at finde madfadet frem til babyen.

Anmeld

21. november 2012

FruK

Jeg havde ikke noget sidst - ved ikke om det fandtes dengang. 

Jeg har overvejet det lidt, men egentlig tænkt mig at vente med at købe noget til jeg ved, om jeg savner det! 

Min kollega gav mig dog et tip forleden, som jeg syntes lød meget godt... hun havde købt nogle ammeundertrøjer i H&M - jeg så dem forleden til 99,- - dem havde hun indenunder sit tøj hver dag imens hun ammede. Så selvom hun havde en almindelig trøje på, som hun var nødt til at hive op, så var mave mm dækket af undertrøjen. 

Anmeld

21. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg købte 2 amme-t-shirts + en langærmet ammebluse.. og de blev brugt flittigt (fra H&M)

Anmeld

21. november 2012

Miss BananaHammock

Tusind tak for jeres svar

Anmeld

21. november 2012

spj

Jeg bruger bare mit almindelige tøj også har jeg en top inden under som jeg hiver ned. Det synes jeg fungere rigtig fint og man kan amme diskret på den måde hvis man er i byen.

Anmeld

21. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva str er du?? Har et par amme t-shirts fra H&M som kærsten er kommet til at krympe lidt, hvis du er intresseret. 

Og for at svare på dit spørgsmål. Ja jeg bruger amme trøjer og t-shirts. Syntes det er nemmer nogle gange. Men for det meste har jeg bare en alm top på, og en cardigen, som jeg så lukker, når jeg ska amme, også hiver jeg bare toppe lidt op indenunder. Vh stine

Anmeld

21. november 2012

Kay

købte amme tshirts i hogm og det er da noget af det grimmeste (undskyld til dem der går i det) jeg nogen siden har iklædt mig... så det blev meget hurtigt droppet... her står den på en strop tshirt med elastisk kant som man kan hive ned... og så normalt tøj uden om... for der er sgu ik det mest behagelige at skulle vise maven frem alle steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.