Ryste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Min mand ( som ikke er gravid;-)) ryster altid når han bliver meget sulten. Så jeg tro bare det ligger til nogen mennesker at reagerer sådan.

Tror ikke lige det er det jeg har, for før i tiden har jeg haft nogen dage hvor jeg slet ikke har spist. Men hvor jeg slet ikke har rystet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Tona

Anonym skriver:

Ja jeg tror også det kan være derfor...Men tror du det har noget med min baby at gøre?

Stort

Nej det tror jeg ikke som sådan. Jeg tror at det er kroppens naturlige reaktion på for lavt blodsukker. Det kan du forebygge ved at spise små måltider hver 3-4 time.

Jeg tror dog at du lettere får for lavt blodsukker når du er gravid fordi du så forbrænder maden hurtigere fordi hele systemet arbejder med den ekstra belastning det er at bygge en baby

Anmeld

22. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hei allesammen 

Er der nogen af jer som har prøvet at ryste hvis i er sultne? altså er det barnet som er sulten og er det derfor jeg måske rystede helt vildt igår? jeg havde ikke spist morgen mad nemlig og begyndte at ryste virkelig meget, men jeg begyndte at spise med det samme og blev mere rolig lige efter...

Det skyldes, at dit blodsukker var for lavt.
Det er noget alle mennesker kan opleve, men især folk med ustabilt blodsukkerniveau kan opleve det, altså folk med grænsediabetes eller diabetes.
Har du fået tjekket dit blodsukkernivau for nyligt?

Det er somme tider, den måde en graviditetssukekrsyge viser sig.

Sørg for at få noget at spise med regelmæssige mellemrum.
Det er ikke barnet der er sultent, det tager hvad det skal have uanset om du har spist eller ej, men det er din krop det tærer på.
Så sørg for, at få regelmæssige og fornuftige måltider med masser af fibre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. november 2012

Miss Kat

Jeg går nemt og ofte sukkerkold og reagerer præcis som du beskriver det. Åbenbart siger din krop til dig at du skal huske at fodre din baby (altså dig selv)!

Anmeld

22. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det skyldes, at dit blodsukker var for lavt.
Det er noget alle mennesker kan opleve, men især folk med ustabilt blodsukkerniveau kan opleve det, altså folk med grænsediabetes eller diabetes.
Har du fået tjekket dit blodsukkernivau for nyligt?

Det er somme tider, den måde en graviditetssukekrsyge viser sig.

Sørg for at få noget at spise med regelmæssige mellemrum.
Det er ikke barnet der er sultent, det tager hvad det skal have uanset om du har spist eller ej, men det er din krop det tærer på.
Så sørg for, at få regelmæssige og fornuftige måltider med masser af fibre.

Kærligst
Sussie

Ja det eneste jeg manglede var D vitaminen...

Anmeld

22. november 2012

MorDk

Amandas-mor skriver:

Du ryster formentlig fordi dit blodsukker daler for lavt pga du har undværet mad for længe. Så snart du spiser stiger blodsukkeret igen og du holder op med at ryste.

Anmeld

22. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja det eneste jeg manglede var D vitaminen...

Så har du bare haft lavt blodsukker...sørg for ikke at blive for sulten.

Hav evt. altid en frugtstang i tasken eller noget, du kan gnaske, hvis det skulle ske for dig igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.