Ryste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.739 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

Hei allesammen 

Er der nogen af jer som har prøvet at ryste hvis i er sultne? altså er det barnet som er sulten og er det derfor jeg måske rystede helt vildt igår? jeg havde ikke spist morgen mad nemlig og begyndte at ryste virkelig meget, men jeg begyndte at spise med det samme og blev mere rolig lige efter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Tona

Hei allesammen 

Er der nogen af jer som har prøvet at ryste hvis i er sultne? altså er det barnet som er sulten og er det derfor jeg måske rystede helt vildt igår? jeg havde ikke spist morgen mad nemlig og begyndte at ryste virkelig meget, men jeg begyndte at spise med det samme og blev mere rolig lige efter...

Du ryster formentlig fordi dit blodsukker daler for lavt pga du har undværet mad for længe. Så snart du spiser stiger blodsukkeret igen og du holder op med at ryste.

Anmeld

21. november 2012

Sophie90

Amandas-mor skriver:

Du ryster formentlig fordi dit blodsukker daler for lavt pga du har undværet mad for længe. Så snart du spiser stiger blodsukkeret igen og du holder op med at ryste.

Anmeld

21. november 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Hei allesammen 

jeg blev også nemt RIGTIG skidt hvis jeg ikke lige fik mad ofte nok

en god ide er at have en muslii bar med sig altid, og så husk at spise lidt sådan hver 3. time

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Ja jeg tror også det kan være derfor...Men tror du det har noget med min baby at gøre?

Stort

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

jeg blev også nemt RIGTIG skidt hvis jeg ikke lige fik mad ofte nok

en god ide er at have en muslii bar med sig altid, og så husk at spise lidt sådan hver 3. time

Ja det er virkelig ubehageligt...Men det er sket første gang i hele mit liv, pga det er min første graviditet tror jeg nok

Stort

Anmeld

21. november 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Ja det er virkelig ubehageligt...Men det er sket første gang i hele mit liv, pga det er min første graviditet tror jeg nok

Stort

jeg havde heller aldrig oplevet det før jeg blev gravid

men husk virkelig at få spist, jeg nåede at besvimme et par gange pga lavt blodsukker

Anmeld

21. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Stort

Kroppen har brug for mere energi når du er gravid.. Derfor skal du spise oftere, ik nødvendigvis mere men dele de 3 hovedmåltider op så du spiser 6 mindre istedet Det der med at springe et måltid over er en dårlig idé, som du jo selv har erfaret nu

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Tak allesammen

Jeg må hellere passe mere på og spise min mad ordentligt, sådan at den lille bliver stor og tyk hihi

Stort  Til jer alle

Anmeld

21. november 2012

Mumto3

Min mand ( som ikke er gravid;-)) ryster altid når han bliver meget sulten. Så jeg tro bare det ligger til nogen mennesker at reagerer sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.