sygmeldt tidligt, andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

LMX

Jeg blev sygemeldt i uge 6 pga hæmatomer i livmoderen. Jeg var sofakartoffel i 6 uger og prøvede forsigtigt at starte arbejde igen i uge 12. Men hæmatomerne gendannede sig og jeg måtte igen sygemeldes. Nu er jeg i uge 30 og kommer ikke tilbage på arbejde før efter endt barsel.

Hæmatomerne er væk nu, men døjer med en masse andre ting nu. Kan ikke ret godt optage B12 og jern hvilket gør at jeg er meget træt hele tiden. Har smerter i bækken og en del plukkeveer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Er der nogen der er blevet sygemeldt tidligt i graviditeten? Jeg skal til lægen i dag mhp sygemelding. Jeg er kun i 13 uge, men har plukkeveer, konstant hovedpine, smerter i mave og lend og et arbejde hvor jeg som gravid er en smule udsat.

Andre der er blevet tidligt sygemeldt?

jeg tror jeg var sygemeldt fra uge 6-7 stykker.. og 2 mdr frem pga kvalme. og så igen efter 5 dage hvor jeg var vendt tilbage til arbejdet pga bækkensmerter.. så jeg var stortset sygemeldt fra jeg opdagede jeg var gravid og så frem til fødslen.. 

Anmeld

21. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Er der nogen der er blevet sygemeldt tidligt i graviditeten? Jeg skal til lægen i dag mhp sygemelding. Jeg er kun i 13 uge, men har plukkeveer, konstant hovedpine, smerter i mave og lend og et arbejde hvor jeg som gravid er en smule udsat.

min læge ville sygemelde mig da jeg var ca 8+ pga jeg var så dårlig at jeg blev ved med at besvime.. meeen - det gad jeg altså ikke være med til, så arbejdede bare videre, og har det fint den dag idag

Anmeld

22. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja..jeg blev sygemeldt fra dag et med den første, og fra 12. uge med nr 2, samt uge 14 med nr 3.

Det er jo ikke jordens undergang..tvært imod har det været en enorm lettelse for mig, hver gang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. november 2012

SaNiNa

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå at du synes. Uge 4 er også ret tidligt.

Ja, men det var der jeg gik på hovede i seng fordi jeg kastede op og hvade kvalme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.