sygmeldt tidligt, andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Held og lykke med det  

Det du skal slå på først og fremmest er delen med at dit arbejde er belastende for dig som gravid pga de arbejdsfunktioner du har.

Ja det ved han godt. Vi har snakket sammen mange gange gennem min graviditet. Senest i sidste uge, hvor jeg sagde til ham jeg ville se weekenden an og kontakte ham herefter hvis jeg følte det havde taget hårdt på mig.

og det må man sige det gjorde!!! Var ved at blive slået i vommen for bagefter at være ved at blive revet omkuld. Heldigvis kom min kollega mig til undsætning. og så 2 laaaange vagter i træk er bare sindssygt hårdt for kroppen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

sabi1979

Anonym skriver:

øv det lyder godt nok ikke rart..

Nej det er ikke rart , men jeg prøver at være glad når familien er hjemme, har 2 piger på henholdsvis 13 år og 3 år og det skal ikke gå ud over dem, men jeg har en vidunderlig mand der hjælper herhjemme og det gør min stor datter også  Jeg tror det vil være godt for dig at få en fuldtids sygmelding i et par uger så du kan aflaste din krop lidt

Anmeld

21. november 2012

Kief31

Anonym skriver:

Jeg har ikke kun alm. graviditetssymptomer - jeg har plukkeveer også.

Jeg er spændt på hvad lægen siger i dag - ved min tidligere graviditet blev jeg sygemeldt i uge 16 pga bækkenløsning

Jeg har da også plukkeveer, og jo, det er helt almindeligt..

Anmeld

21. november 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Er der nogen der er blevet sygemeldt tidligt i graviditeten? Jeg skal til lægen i dag mhp sygemelding. Jeg er kun i 13 uge, men har plukkeveer, konstant hovedpine, smerter i mave og lend og et arbejde hvor jeg som gravid er en smule udsat.

Andre der er blevet tidligt sygemeldt?

Jeg blev sygemeldt i uge 12.. Pga bækkenløsning.. 

Anmeld

21. november 2012

blomst84

I begge mine graviditeter er jeg blevet sygemeldt i uge 16 pga bœkkenløsning 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Kief31 skriver:

Jeg har da også plukkeveer, og jo, det er helt almindeligt..

Det er ikke normalt at have plukkeveer når man ikke er længere henne. Jeg har været til ekstra scanninger osv fordi lægen frygter de forkorter min livmoderhals.

Anmeld

21. november 2012

Kief31

Anonym skriver:

Det er ikke normalt at have plukkeveer når man ikke er længere henne. Jeg har været til ekstra scanninger osv fordi lægen frygter de forkorter min livmoderhals.

Ifølge min jordemoder er det fuldt ud normalt, og jo flere fødsler jo værre plukkeveer.. Jeg er gravid for 3. gang, og har arbejdet i alle 3 graviditeter, og haft plukkeveer.. Og født +/- 3 dage fra termin..

Anmeld

21. november 2012

SaNiNa

Anonym skriver:

Er der nogen der er blevet sygemeldt tidligt i graviditeten? Jeg skal til lægen i dag mhp sygemelding. Jeg er kun i 13 uge, men har plukkeveer, konstant hovedpine, smerter i mave og lend og et arbejde hvor jeg som gravid er en smule udsat.

Andre der er blevet tidligt sygemeldt?

Jeg blev sygmeldt i uge 13 i min første graviditet pga opkastninger og kvalme og gentagene indlæggelse pga væskemangel

i anden graviditet blev jeg sygmeldt i uge 4 pga kvalme og bækkensmerter

Det er bedstem ikke fedt at gå hjemme så længe, men hvade ikke rigtig andre muligheden for kunne ikke være oppe

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Kief31 skriver:

Ifølge min jordemoder er det fuldt ud normalt, og jo flere fødsler jo værre plukkeveer.. Jeg er gravid for 3. gang, og har arbejdet i alle 3 graviditeter, og haft plukkeveer.. Og født +/- 3 dage fra termin..

Jeg fik af vide at det bestemt ikke var godt at jeg havde plukkeveer da de i værste fald kunne forkorte min livmoderhals og dermed tabe barnet eller føde for tidligt. Og jeg er GLAD for at blive taget seriøst omkring det, så jeg ikke risikerer noget

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

SaNiNa skriver:

Jeg blev sygmeldt i uge 13 i min første graviditet pga opkastninger og kvalme og gentagene indlæggelse pga væskemangel

i anden graviditet blev jeg sygmeldt i uge 4 pga kvalme og bækkensmerter

Det er bedstem ikke fedt at gå hjemme så længe, men hvade ikke rigtig andre muligheden for kunne ikke være oppe

Det kan jeg godt forstå at du synes. Uge 4 er også ret tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.