Hmm....undrer mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2009

Diana...

WiitrioeN skriver:

Da min var helt lille der gylpet hun ikke men kastet op så store var hendes skyller, nu der gylper hun stadig lidt det er sjældent men det sker...

Det kan jo godt ske at det er fordi din den lille får nok at spise, (de sagde vores var pga. vi overfoderet hende, dog var det ikke helt rigtigt, men hvad)

Det kan os være Luft i maven at de ikke får bøvset nok, Eller at de sluger maden.

Her er den en bladning han SLUGER maden og får ikke bøvset nok da vi har svært ved at få ham til at bøvse. og han GYLPER MEGA MEGET.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Vinker

Niklas Emil har aldrig gylpet ret meget så det kommer nærmest bagpå os når han gør det. Dog ska vi passe lidt på med at ligge ham på maven lige efter han har spist. Nogen gange kan han også gylpe feks 1-2 timer efter han har spist og puuuuh hvor det lugter så

Niklas Emil er nu 8½ mdr og gylper stadig en smule af og til. Altid når man mindst har brug for det!
Ser nu frem til den tid er overstået!

Mvh Rikke

Anmeld

16. juni 2009

Vingummien

Emil er 10½ måned og han kan stadig gylpe en sjællend gang, men kun hvis han ligger på maven lige efter han har spist mad, som grød el lignende, gør det ik efter rugbrød

Anmeld

16. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Indtil vi stoppede med flasken. Ikke at det var særlig meget til sidst, men der fik og også kun en godnatter Det var værst indtil han begyndte på fast føde

Anmeld

16. juni 2009

Englebisse

Vi gik til kiropraktor med vores søn fordi han bare gylpede store skyller op hele tiden. Det hjalp når vi så havde været til behandling, men kom desværre hurtigt tilbage. Selvom vi gik over til fast føde gylpede han, dog ikke de helt vilde skyller, men han gylpede. Føj det lugter når det er fast føde for så er det ligesom bræk. Åhh hvor var jeg træt af det. Vaskede tøj hele tiden, måtte hele tiden have flere sæt tøj med når vi var ude både til min mand, vores søn og mig selv. Ja vores søn havde også altid stofble rundt om halsen. Vi kunne ikke lægge ham på maven uden han hele tiden gylpede store skyller op og han blev ved indtil vi lagde ham om på ryggen igen. 
Til sidste sendte vores læge ham til en speciellæge, og det viste sig at det var hans lukkemuskel i maven (kan ikke lige huske det rigtige ord for lukkemusklen i maven hed) som var længe om at modnes. Lægen sagde også at nogle børn er over 1 år før den er modnet helt. Ja vores søn var først 11 mdr da han sådan næsten var holdt op med at gylpe. Lægen sagde at vi skulle prøve at give vores søn gaviscon lige efter han havde spist og fået sin flaske, og det HJALP Rigtigt meget. Ellers  sagde lægen også man kunne give ham Johannes kærnmed (mener jeg det hedder) Med det er kræver meget arbejde. Så det valgte vi fra og det kunne lægen også godt forstå.
Så jeg føler med dig... 
Knus

Anmeld

16. juni 2009

Nemesis

Jonas var tæt å 16 mdr inden han stoppede med at gylpe. Det var særligt slemt efter han gik over til fast føde og gulvtæppet endte med at være ødelagt. (surt for det var kun 7 mdr gammelt da vi måtte smide det ud)

Vi fandt ud af at lidt dansk vand fik han mave til at reagere anderledes og at det oftere var luft der kom op end maden.

Men det er sku ikke sjovt.

:-) Sisse

Anmeld

23. juni 2009

JustAnotherName

Celina er 1 måned gammel nu. Hun har kun gylpet een eneste gang endnu.

Bianca, min ældste datter, gylpede til gengæld. Men hun fik også flaske.
Det gør Celina ikke - så jeg tror det er DET der gør forskellen....

Anmeld

23. juni 2009

Cris

JustAnotherName skriver:

Celina er 1 måned gammel nu. Hun har kun gylpet een eneste gang endnu.

Bianca, min ældste datter, gylpede til gengæld. Men hun fik også flaske.
Det gør Celina ikke - så jeg tror det er DET der gør forskellen....

Det tror jeg ikke, det er bare anderledes fra barn til barn. Min blev kun ammet og jeg har ikke haft overproduktion i brysterne. Og han har gylpet konstant. Man vænner sig at gå rundt hele tiden med en stofble og at have flere hvide pletter på tøjet hele tiden

Anmeld

23. juni 2009

JustAnotherName

Så er det nok bare "fra barn til barn" der gør forskellen, ja.
Tænkte bare der måske var en sammenhæng, da jeg jo har to piger som hver har fået enten flaske eller bryst, og kun den ene af dem er/var en gylper.
Der havde jeg konstant en stofble hængende p skulderen, og var ofte på vej ud af døren ...stadig med en stofble på skulderen, hehe  "NÆH, SIKKEN ET FINT TØRKLÆDE DU DA HAR DIG DÈR" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.