Vi gik til kiropraktor med vores søn fordi han bare gylpede store skyller op hele tiden. Det hjalp når vi så havde været til behandling, men kom desværre hurtigt tilbage. Selvom vi gik over til fast føde gylpede han, dog ikke de helt vilde skyller, men han gylpede. Føj det lugter når det er fast føde for så er det ligesom bræk. Åhh hvor var jeg træt af det. Vaskede tøj hele tiden, måtte hele tiden have flere sæt tøj med når vi var ude både til min mand, vores søn og mig selv. Ja vores søn havde også altid stofble rundt om halsen. Vi kunne ikke lægge ham på maven uden han hele tiden gylpede store skyller op og han blev ved indtil vi lagde ham om på ryggen igen.
Til sidste sendte vores læge ham til en speciellæge, og det viste sig at det var hans lukkemuskel i maven (kan ikke lige huske det rigtige ord for lukkemusklen i maven hed) som var længe om at modnes. Lægen sagde også at nogle børn er over 1 år før den er modnet helt. Ja vores søn var først 11 mdr da han sådan næsten var holdt op med at gylpe. Lægen sagde at vi skulle prøve at give vores søn gaviscon lige efter han havde spist og fået sin flaske, og det HJALP Rigtigt meget. Ellers sagde lægen også man kunne give ham Johannes kærnmed (mener jeg det hedder) Med det er kræver meget arbejde. Så det valgte vi fra og det kunne lægen også godt forstå.
Så jeg føler med dig...
Knus
Anmeld