Hmm....undrer mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.638 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. juni 2009

Emmaskatten

Ville lige høre af hvor gamle jeres puslinger var da de stoppede med at gylpe.????
Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

Cris

Jeg har haft en super-gylper! Vi skulle have mange gylpeklude rund omkring hele tiden! Og faktisk har han gylpet ret meget nogle gange! Jeg tror, at han begyndt at gylpe mindre og mindre efter han blev 6 måneder. Da han var 8 så tror jeg , at han ikke gylpede mere efter amning.

Anmeld

7. juni 2009

AstridM

Hun er 10 mdr nu og gylper stadig til tider.

Det var virkelig slemt de første 5-6 mdr og så gik det lidt ned og så nu er det næsten .. næsten væk

Anmeld

7. juni 2009

4xGreve

Emmaskatten skriver:

Ville lige høre af hvor gamle jeres puslinger var da de stoppede med at gylpe.????
Knus herfra

Min hun gylper stadig og er over 1 år...

Anmeld

7. juni 2009

Diana...

Cris skriver:

Jeg har haft en super-gylper! Vi skulle have mange gylpeklude rund omkring hele tiden! Og faktisk har han gylpet ret meget nogle gange! Jeg tror, at han begyndt at gylpe mindre og mindre efter han blev 6 måneder. Da han var 8 så tror jeg , at han ikke gylpede mere efter amning.

Uhh har os en supergylper man har en stofble på sig fast   og alle steder 

Spændende og se hvornår han så stopper 

Anmeld

7. juni 2009

Nanna1985

Det er MEGET forskelligt fra barn til barn..

Min datter gylpet en del, da hun var lille.. Det stoppede da hun var omkring 7 mdr..

Anmeld

10. juni 2009

Misjelle

WiitrioeN skriver:

Min hun gylper stadig og er over 1 år...

Puha da, der er jo længe til... her har vi også en super gylper, der laver store skyller hehe

Anmeld

11. juni 2009

4xGreve

Misjelle skriver:

Puha da, der er jo længe til... her har vi også en super gylper, der laver store skyller hehe

Da min var helt lille der gylpet hun ikke men kastet op så store var hendes skyller, nu der gylper hun stadig lidt det er sjældent men det sker...

Det kan jo godt ske at det er fordi din den lille får nok at spise, (de sagde vores var pga. vi overfoderet hende, dog var det ikke helt rigtigt, men hvad)

Anmeld

11. juni 2009

Challe13

vil også gerne melde sig ind  i gylpe/kaste op gruppen...... her har vi også slidt meget på vaskemaskine og tørretumbler og ved også godt hvad det vil sige at skifte tøj og have et helt lager af stof bleer i nærheden

ved ikke hvor længe det varer/ skal vare,men her er hun 6, 5 mdr og gylper til tider og det er lige meget om det er rigtig mad eller mme hun får ( dog er der noget længere mellem de STORE  tsunamier af opkast,

Challe

Anmeld

11. juni 2009

Misjelle

WiitrioeN skriver:

Da min var helt lille der gylpet hun ikke men kastet op så store var hendes skyller, nu der gylper hun stadig lidt det er sjældent men det sker...

Det kan jo godt ske at det er fordi din den lille får nok at spise, (de sagde vores var pga. vi overfoderet hende, dog var det ikke helt rigtigt, men hvad)

Tvivler på at han får for meget. Har desværre ikke nok mælk til ham og suplere derfor også med lidt mme. Vores SP siger at han har en svag mavemundsåbning, som gør at han har svært ved at holde maden nede (Det er noget en del babyer har og de vokser fra det). Vil også nærmere kalde det kaste op når det kommer i store skyller, men det er lidt svingende fra dag til dag hvor meget det er .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.