Anden fødsel i forhold til første????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

SussieThyssen

MLT skriver:

Lige nu er klokken ikke engang 04:00, og jeg kan simpelthen ikke sove .. Jeg ligger og tænker på, at hvis lillebror ønsker at melde sin ankomst, på samme tidspunkt, som hans søster, så vil kan komme til verdenen på næste lørdag (10 dage før termin) - Det er jo snart!  

Jeg er overhovedet ikke bange for selve fødslen, men jeg er skide bange for, at vi ikke kan nå på sygehuset! Min første fødsel gik RIGTIG stærkt.
Kort fortalt: jeg skulle på sygehuset og have smertestillende, da jeg havde haft lidt ondt i løbet af dagen, og de vil give mig noget at sove på. Da vi ankommer til sygehuset går vandet lige pludselig, og veerne begynder for alvor. 2 timer efter at vandet er gået, er prinsessen ude 

Mit spørgsmål lyder så på, om hvornår i fødte (uge) i forhold til første gang, og om det gik hurtigere, som man altid høre??? 

Første gang tog det 22 timer, anden gang 13.

Man siger jo, at det normalt går hurtigere anden gang fordi kroppen allerede er i "træning"..den skal slet ikek bruge så meget tid på at udvide musklerne.
Så ja...jeg skal ikek kunne sige, om det vil gå lige så hurtigt for dig anden gang.

Held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Steinbrenner

Fødte første gang 37+ det tog ca. 10 timer

Fødte anden gang 42+ det tog ca. 2 timer

Jeg er meget spændt på hvornår jeg føder denne gang, jeg har termin om 4 uger, håber hun kommer før termin 

Anmeld

20. november 2012

Krisørensen

Den lykkelige skriver:

Ej hvor er det utrolig! Sikke nogle fødsler.. Kunne du følge med selv, sådan mentalt når det gik så stærkt?

Det gik meget stærkt, men jeg var heldigvis 40+2 og synes ikke det var sjovt at være gravid længere. Men det var lidt mærkeligt at man ankommer til sygehuset kl 7.15 og kl 9.52 fødte jeg og kl 12.30 var vi på vej hjem igen, dog en person mere end da vi ankom. Så det var et hurtigt visit vi havde på sygehuset

Anmeld

20. november 2012

LinLin

MLT skriver:

Lige nu er klokken ikke engang 04:00, og jeg kan simpelthen ikke sove .. Jeg ligger og tænker på, at hvis lillebror ønsker at melde sin ankomst, på samme tidspunkt, som hans søster, så vil kan komme til verdenen på næste lørdag (10 dage før termin) - Det er jo snart!  

Jeg er overhovedet ikke bange for selve fødslen, men jeg er skide bange for, at vi ikke kan nå på sygehuset! Min første fødsel gik RIGTIG stærkt.
Kort fortalt: jeg skulle på sygehuset og have smertestillende, da jeg havde haft lidt ondt i løbet af dagen, og de vil give mig noget at sove på. Da vi ankommer til sygehuset går vandet lige pludselig, og veerne begynder for alvor. 2 timer efter at vandet er gået, er prinsessen ude 

Mit spørgsmål lyder så på, om hvornår i fødte (uge) i forhold til første gang, og om det gik hurtigere, som man altid høre??? 

Første: 37+6: vandet gik 5.30 - han er født 17.10

Anden: 40+0: allerførste ve 5.35 (vandet blev taget på sygehuset) - han er født 10.05

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.