Nogle som ved ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Mink

Team Putte skriver:

for at det er det samme! Ellers må du en tur omkring vagtlægen fredag aften eller i weekenden

Tak skal du ha  og ja der er ikke andet for, men blev godt nok bange da det skete 

Min læge er bare bange for at hvis jeg tog afsted hernede, ville de måske udnytte situationen for at tjene noget mere ved at bilde mig ind at det er meget værre (end det muligvis er) derfor synes hun det i hvert fald er bedre jeg venter til jeg er hjemme igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

M (:

Akmese skriver:

Det tror min læge også, og hun siger man jo aldrig ved hvad de finder på at kalde det hernede, og måske de gør mig fuldstændig panikslagen uden grund... hvilket i forvejen er meget nemt for tiden   så hun synes det er bedst vi bare venter til hun skal se mig mandag ... 

Det har hun nok ret i.. (:

Anmeld

20. november 2012

Mink

M (: skriver:

Det har hun nok ret i.. (:

Ja helt sikkert

Anmeld

20. november 2012

Team Putte

Akmese skriver:

Tak skal du ha  og ja der er ikke andet for, men blev godt nok bange da det skete 

Min læge er bare bange for at hvis jeg tog afsted hernede, ville de måske udnytte situationen for at tjene noget mere ved at bilde mig ind at det er meget værre (end det muligvis er) derfor synes hun det i hvert fald er bedre jeg venter til jeg er hjemme igen  

Arh det kommer vel an på hvor man er henne! Er i på ferie så kender guiderne nok et fornuftigt sted

Anmeld

20. november 2012

Mink

Team Putte skriver:

Arh det kommer vel an på hvor man er henne! Er i på ferie så kender guiderne nok et fornuftigt sted

Det er i tyrkiet og er ikke på ferie vi har lejlighed hernede  

Og har før prøvet bare at ha noget vand i øret hvor hun kaldte det for ørebetændelse og jeg skulle ha både det ene og det andet medicin ... hvilket ikke hjalp.. da jeg kom til DK tog de bare sådan en lille sugedims og ud kom det ... hehe ..

Anmeld

20. november 2012

Team Putte

Akmese skriver:

Det er i tyrkiet og er ikke på ferie vi har lejlighed hernede  

Og har før prøvet bare at ha noget vand i øret hvor hun kaldte det for ørebetændelse og jeg skulle ha både det ene og det andet medicin ... hvilket ikke hjalp.. da jeg kom til DK tog de bare sådan en lille sugedims og ud kom det ... hehe ..

Hehe hvor skidt altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.