Nogle som ved ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Mink

Ja det bliver desværre ved ... 

Er det normalt at kaste blod op ?? jeg kaster simpelthen op konstant og har kvalme...  igår var det ekstra slemt, kunne absolut intet holde nede kastede op helt ned til det der galde, og selv bagefter fortsatte bræk-reflekserne selvom der ikke var mere i maven, men så begyndte der bare at komme blod op i stedet.. det virkede ikke helt friskt... Kan det bare være en irriteret slimhinde ?? 

Håber nogle som kan svare på endnu et af mine mange spørgsmål... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

M&N

Akmese skriver:

Er det normalt at kaste blod op ?? jeg kaster simpelthen op konstant og har kvalme...  igår var det ekstra slemt, kunne absolut intet holde nede kastede op helt ned til det der galde, og selv bagefter fortsatte bræk-reflekserne selvom der ikke var mere i maven, men så begyndte der bare at komme blod op i stedet.. det virkede ikke helt friskt... Kan det bare være en irriteret slimhinde ?? 

Jeg synes du skal ringe til lægevagten med det samme eller få en akut tid ved lægen imorgen, døjede selv med kvalme og opkast, men det der lyder bestemt ikke normalt - og ikke rart for dig.God bedring!

Anmeld

20. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis det er mørkt som kaffegrums, ka det være tegn på mavesår! 

Og syntes helt sikkert at du ska skynde dig til læge! Rigtig god bedring og held og lykke med det. Vh stine

Anmeld

20. november 2012

Mink

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg synes du skal ringe til lægevagten med det samme eller få en akut tid ved lægen imorgen, døjede selv med kvalme og opkast, men det der lyder bestemt ikke normalt - og ikke rart for dig.God bedring!

Tak for svar ... ! har en tid ved min læge mandag .. og da jeg ikke har kastet mere op siden natten til igår så siger hun at vi holder fast ved den tid, jeg befinder mig i udlandet indtil fredag, og hun vil ikke have de hernede begynder at rode rundt i det ...  sp nu må vi se .... 

Anmeld

20. november 2012

Mink

StineW79 skriver:

Hvis det er mørkt som kaffegrums, ka det være tegn på mavesår! 

Og syntes helt sikkert at du ska skynde dig til læge! Rigtig god bedring og held og lykke med det. Vh stine

Tak for svar ... ! det første var lidt lysere, men det næste kunne faktisk godt minde o mkaffegrums  har en tid ved min læge mandag .. og da jeg ikke har kastet mere op siden natten til igår så siger hun at vi holder fast ved den tid, jeg befinder mig i udlandet indtil fredag, og hun vil ikke have de hernede begynder at rode rundt i det ...  så nu må vi se .... 

Anmeld

20. november 2012

M (:

Akmese skriver:

Jeg vil gætte på, at det "bare" er fordi din slimhinde er voldsomt irriteret pga. de mange opkastninger, men god ide med lægekonsultation mandag! 

Anmeld

20. november 2012

Mink

M (: skriver:

Jeg vil gætte på, at det "bare" er fordi din slimhinde er voldsomt irriteret pga. de mange opkastninger, men god ide med lægekonsultation mandag! 

Det tror min læge også, og hun siger man jo aldrig ved hvad de finder på at kalde det hernede, og måske de gør mig fuldstændig panikslagen uden grund... hvilket i forvejen er meget nemt for tiden   så hun synes det er bedst vi bare venter til hun skal se mig mandag ... 

Anmeld

20. november 2012

Team Putte

Akmese skriver:

Jeg synes oz du skal ringe til lægen og få det tjekket! Jeg kastede oz meget op i en periode og der kom oz blod med engang imellem.. Der var det irriterede slimhinder der var problemet, og det kan det oz sagens være her.. Men man bliver jo helt panisk angst for noget er alvorligt galt, hvilket jo kan være tilfældet! Så afsted til lægen!

Anmeld

20. november 2012

Mink

Team Putte skriver:

Jeg synes oz du skal ringe til lægen og få det tjekket! Jeg kastede oz meget op i en periode og der kom oz blod med engang imellem.. Der var det irriterede slimhinder der var problemet, og det kan det oz sagens være her.. Men man bliver jo helt panisk angst for noget er alvorligt galt, hvilket jo kan være tilfældet! Så afsted til lægen!

Tak for svar ... ! har en tid ved min læge mandag .. og da jeg ikke har kastet mere op siden natten til igår så siger hun at vi holder fast ved den tid, jeg befinder mig i udlandet indtil fredag, og hun vil ikke have de hernede begynder at rode rundt i det ...  så nu må vi se ....   

Håber på det "bare" er det samme som dig ... selvom det bestemt ikke er rart ... 

Anmeld

20. november 2012

Team Putte

Akmese skriver:

Tak for svar ... ! har en tid ved min læge mandag .. og da jeg ikke har kastet mere op siden natten til igår så siger hun at vi holder fast ved den tid, jeg befinder mig i udlandet indtil fredag, og hun vil ikke have de hernede begynder at rode rundt i det ...  så nu må vi se ....   

Håber på det "bare" er det samme som dig ... selvom det bestemt ikke er rart ... 

for at det er det samme! Ellers må du en tur omkring vagtlægen fredag aften eller i weekenden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.