Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

banana3

Anonym skriver:

Jeg blev også slået helt ud. Hun startede med at sige der var hjerteblink og bum så rodede hun rundt og sagde at hun syntes hun også så noget andet jeg spurgte selvfølgelig hvad det var og det vidste hun ikke... Men mente det kunne ligne en blodansamling ... Fed Info!!

Ej, men kan simpelthen heller ikke bare komme med sådan noget, inden du har fået svar på hvad fanden det er ? sagde hun ikke noget om at du kunne komme igen eller ? Hvor langt er du henne ? og kan næste gætte mig til at det er første scanning ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Helloo

Anonym skriver:

Er ked af du mistede hvor sad din blodansamling ? Og blødte du tidligt eller..? Jeg har ikke blødt en dråbe, hvilket jeg håber er positivt og har ingen smerter eller noget. 

Synes da det rigtig godt du ikke bløder :-)

Jeg begyndte at  bløde i 7+? (kan ikke helt huske) også fik jeg smerter, det blødte faktisk meget lidt. Det stoppede også nogle gange. Min blodansamling sad ved siden af moderkagen, så den trak alt med ud 

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Ej, men kan simpelthen heller ikke bare komme med sådan noget, inden du har fået svar på hvad fanden det er ? sagde hun ikke noget om at du kunne komme igen eller ? Hvor langt er du henne ? og kan næste gætte mig til at det er første scanning ? 

Jeg er 6+2 i dag og hun ville da gerne kigge på det igen om 2 uger. Jeg ville bare gerne vide hvad jeg skulle forvente om de to uger (der føltes som år)

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Synes da det rigtig godt du ikke bløder :-)

Jeg begyndte at  bløde i 7+? (kan ikke helt huske) også fik jeg smerter, det blødte faktisk meget lidt. Det stoppede også nogle gange. Min blodansamling sad ved siden af moderkagen, så den trak alt med ud 

Øv hvor må det være hårdt  Min sidder ikke i nærheden( hvis det er en) så håber det er positivt. Ved bare de næste 2 uger blir frygtelige.

Anmeld

19. november 2012

KTP86

Hej

Det har jeg prøvet. Jeg begyndte at styrtbløde i 11 uge,men min søn er ganske meget i live i dag 

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

KTP86 skriver:

Hej

Det har jeg prøvet. Jeg begyndte at styrtbløde i 11 uge,men min søn er ganske meget i live i dag 

Puha var du ikke rædselslagen håber mit ender ligeså godt

Anmeld

19. november 2012

KTP86

Anonym skriver:

Puha var du ikke rædselslagen håber mit ender ligeså godt

Utrolig meget  Som ved en kraftig mens -bare hvor blodet render  tykt og hurtigt. Jeg troede virkelig at løbet var kørt,men alligevel viste scanningen en levene baby,og han har det godt i dag Oplevelsen sidder stadig fast. Jeg blev virkelig bange,men den oplevelse har jo så gjort det hele til en solstrålehistorie som du måske kan finde lidt håb frem i ^^

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

KTP86 skriver:

Utrolig meget  Som ved en kraftig mens -bare hvor blodet render  tykt og hurtigt. Jeg troede virkelig at løbet var kørt,men alligevel viste scanningen en levene baby,og han har det godt i dag Oplevelsen sidder stadig fast. Jeg blev virkelig bange,men den oplevelse har jo så gjort det hele til en solstrålehistorie som du måske kan finde lidt håb frem i ^^

Jeg klamrer mig til hvad som helst. Og så længe Jeg ikke har blødt en dråbe, så længe lever mit håb elsker jo allerede den lille fis

Anmeld

20. november 2012

Anonym trådstarter

Update:

stadig ingen blødning

Anmeld

20. november 2012

Helloo

Anonym skriver:

Update:

stadig ingen blødning

Fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.