Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har i dag været til scanning 6+2 og set det fineste  MEN hende der scannede kunne se "noget" et andet sted (ikke op eller inde ved baby) og sagde det kunne ligne en blodansamling. Jeg har dog ikke blødt det mindste og undrer mig derfor meget. Hun gav mig intet Info overhovedet og kunne ikke sige hvad det ellers kunne være, om jeg ville abortere, om det kan være helt fredeligt eller hvad. Tænker på at ringe til lægen i morgen og spørge om ikke de kan tjekke det på et sygehus og med en bedre scanner. 

Nogen med erfaring HVIS det er en blodansamling ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Anonym trådstarter

Ingen

Anmeld

19. november 2012

Pige2009

Har desværre ikke nogen erfaringer at give, men så får du den lige op Jeg ville ringe til lægen imorgen og evt. spørge efter endnu en scanning...

Kh. Linda

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Har desværre ikke nogen erfaringer at give, men så får du den lige op Jeg ville ringe til lægen imorgen og evt. spørge efter endnu en scanning...

Kh. Linda

Okay tak for svar. Kan slet ikke holde denne uvished ud

Anmeld

19. november 2012

Mokka

Jamen det har jeg god erfaring med

Jeg har i to graviditeter haft blodansamling. Den ene gang blødte jeg i nogle dage men har også prøvet det uden at bløde.

Ved ikke hvorfor hæmatomerne kan komme. I det ene af mit tilfælde var det dog en tvilling. Men enten frastøder man selv hæmatomet i form af en blødning, eller det absorberes af kroppen.

Mener ikke det er sjældent at det forekommer og behøves slet ikke at føre til at du mister

Det skal nok gå godt

Anmeld

19. november 2012

Helloo

Anonym skriver:

Jeg har i dag været til scanning 6+2 og set det fineste  MEN hende der scannede kunne se "noget" et andet sted (ikke op eller inde ved baby) og sagde det kunne ligne en blodansamling. Jeg har dog ikke blødt det mindste og undrer mig derfor meget. Hun gav mig intet Info overhovedet og kunne ikke sige hvad det ellers kunne være, om jeg ville abortere, om det kan være helt fredeligt eller hvad. Tænker på at ringe til lægen i morgen og spørge om ikke de kan tjekke det på et sygehus og med en bedre scanner. 

Jeg havde en lille blodansamling, og abortede desværre.. Men har altså hørt sindsyge mange positive historier omkring det, synes du skal slappe rigtig godt og grundigt af. Og det jo bare super at du ikke bløder

Ring heller for en sikkerheds skyld til lægen imorgen. Og det lyder iøvrigt som en meget uprof person du blev scannet af 

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Mokka skriver:

Jamen det har jeg god erfaring med

Jeg har i to graviditeter haft blodansamling. Den ene gang blødte jeg i nogle dage men har også prøvet det uden at bløde.

Ved ikke hvorfor hæmatomerne kan komme. I det ene af mit tilfælde var det dog en tvilling. Men enten frastøder man selv hæmatomet i form af en blødning, eller det absorberes af kroppen.

Mener ikke det er sjældent at det forekommer og behøves slet ikke at føre til at du mister

Det skal nok gå godt

Pyha tak for svar. Håber det går så godt for mig. De vil scanne om 14 dage igen, skal det så ha ændret sig?

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Jeg havde en lille blodansamling, og abortede desværre.. Men har altså hørt sindsyge mange positive historier omkring det, synes du skal slappe rigtig godt og grundigt af. Og det jo bare super at du ikke bløder

Ring heller for en sikkerheds skyld til lægen imorgen. Og det lyder iøvrigt som en meget uprof person du blev scannet af 

Er ked af du mistede hvor sad din blodansamling ? Og blødte du tidligt eller..? Jeg har ikke blødt en dråbe, hvilket jeg håber er positivt og har ingen smerter eller noget. 

Anmeld

19. november 2012

banana3

Anonym skriver:

Puha, sikke en melding uden svar.. ?

Synes bestemt du skal ringe til længen, det kam jo heldigvis være ganske fredeligt, og mon ikke det er det, nå ikke blev tjekket igen? 

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Puha, sikke en melding uden svar.. ?

Synes bestemt du skal ringe til længen, det kam jo heldigvis være ganske fredeligt, og mon ikke det er det, nå ikke blev tjekket igen? 

Jeg blev også slået helt ud. Hun startede med at sige der var hjerteblink og bum så rodede hun rundt og sagde at hun syntes hun også så noget andet jeg spurgte selvfølgelig hvad det var og det vidste hun ikke... Men mente det kunne ligne en blodansamling ... Fed Info!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.