Vægten snød mig, nu skuffet over mig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Nej ammer ikke... Hvad er madlog? ;-) 

Tror jeg vil følge dit råd med at måle mig, det lyder som en god ide ;-)

madlog er en hjemmeside hvor man tæller kcal og hvor man taster sin træning mm ind

Det er super effektivt, vi har en baby.dk gruppe derinde hvor vi støtter hinanden

ja man kan hurtigt blive snydt af at man ikke taber sig fordi vægten står stille mens cm'erne ryger af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Men 16 kg på så kort tid er jo et fantastisk stort vægttab. Der er godt nok mange der nærmest ville hugge deres højre arm af for at have tabt 16 kg 7 uger efter en fødsel!

Jeg tror du skal holde fast i at det du beskriver stadig er et nærmest ufatteligt stort og imponerende vægttab så  kort tid efter en fødsel. Jeg ville nærmest sige at du skal passe på med at tabe dig hurtigere end du gør nu.

Ja det er flot og er stolt af mig selv for det.. For vejede 94,6 dagen inden jeg fødte! Men vejede 74 inden graviditeten, hvilket også er overvægtig så vil gerne tabe mere 

Men tak for svar, jeg ved andre derude ville være lykkelige med sådan et vægttab.. ;-) 

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

madlog er en hjemmeside hvor man tæller kcal og hvor man taster sin træning mm ind

Det er super effektivt, vi har en baby.dk gruppe derinde hvor vi støtter hinanden

ja man kan hurtigt blive snydt af at man ikke taber sig fordi vægten står stille mens cm'erne ryger af

Det vil jeg da lige undersøge... 

Men skal man ikke veje sin mad osv? -  hvor fedt med en støttegruppe! Det lyder fedt nok! 

Ja, tror jeg må begynde med et målebånd istedet for vægten.. 

Anmeld

19. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Det vil jeg da lige undersøge... 

Men skal man ikke veje sin mad osv? -  hvor fedt med en støttegruppe! Det lyder fedt nok! 

Ja, tror jeg må begynde med et målebånd istedet for vægten.. 

jo det skal man

også skal man spise ofte

morgenmad

formiddag

frokost

eftermiddag

aftensmad

og evt aften

jo flere gange man spiser jo større chance er der for at man kan " øge sin forbrænding"

Det bliver hurtigt en vane at måle ens mad og hurtigt bider man ikke mærke i det mere

Jeg er glad for madlog og man kan spise alt

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

jo det skal man

også skal man spise ofte

morgenmad

formiddag

frokost

eftermiddag

aftensmad

og evt aften

jo flere gange man spiser jo større chance er der for at man kan " øge sin forbrænding"

Det bliver hurtigt en vane at måle ens mad og hurtigt bider man ikke mærke i det mere

Jeg er glad for madlog og man kan spise alt

Okay. Har netop oprettet mig derinde.. Bare en uges tid for at prøve ;-) 

Anmeld

19. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Okay. Har netop oprettet mig derinde.. Bare en uges tid for at prøve ;-) 

dejligt

gruppen derinde hedder baby.dk'erne - we can do it!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.