Vægten snød mig, nu skuffet over mig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Puha... Fik lige et ordentlig gok i nøden, da min kæreste idag konstateret vores vægt ikke virkede ordentligt! Så her gik man og troede at man har smidt 20 kilo siden man fødte for godt (7uger siden)... Men nej, det blev så kun til 16 kilo jeg har tabt.. 

Så når man troede man vejede 74.. Hvor det istedet er 78... Så bliver man sku lidt snydt, og det kan sku få en til at blive lidt skuffet! 

Jeg drømmer om at komme ned på 65 kilo, så har laaaaang vej endnu syntes jeg! 

Men jeg skal sku!! Så nu må jeg sætte min træning op med endnu en dag!! Så nu bliver det træning 3 gange om ugen!! 

Bare et lille øv indlæg fra mIg, tak fordi du læste med! 

ammer du ?

For ellers så synes jeg du skal slå et smut forbi madlog.dk

Pas på med at træn for meget efter fødslen. Min læge var rasende over jeg startede for tidligt og jeg fortryder SÅ meget for mit underliv var ødelagt længe fordi jeg knoklede løs i centeret...

Hvis du ikke har trænet under din graviditet skal du nok regne med at din vægt på et tidspunkt vil stige lidt / stå stille fordi din krop er ved at genopbygge muskler og muskler vejer mere end fedt så husk at mål dig med målebånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Bertris

jeg er 157 høj og ifølge bmi burde jeg normalt veje omkring de 55, men det er fysisk umuligt med den måde min kropsbykning er på, min gamle læge sagde at min normal vægt i stedet er 62-65 kg  
Du skal altid tage højde for at bmi ikke er den ultimative test for at se om man er normal vægtig.
Synes at 16 kg er et virkelig flot resultat på 7 uger

Det vildeste jeg har tabt mig var 10 kg på 8 uger.  

Anmeld

19. november 2012

Benjamins'mor

16 kg er da også flot!

Anmeld

19. november 2012

Tona

Anonym skriver:

Ja 16 kilo er også rigtig flot, men det er lidt øv at blive snydt! Især fordi man har gået med et stort smil på læben i troen om et stort vægttab... 

Men ja, jeg må kæmpe videre.. 

Men 16 kg på så kort tid er jo et fantastisk stort vægttab. Der er godt nok mange der nærmest ville hugge deres højre arm af for at have tabt 16 kg 7 uger efter en fødsel!

Jeg tror du skal holde fast i at det du beskriver stadig er et nærmest ufatteligt stort og imponerende vægttab så  kort tid efter en fødsel. Jeg ville nærmest sige at du skal passe på med at tabe dig hurtigere end du gør nu.

Anmeld

19. november 2012

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

16 kg er da også flot!

Jeg ved slet ikke hvorfor det billede kom med her?
Har ikke lagt noget billede op????

Anmeld

19. november 2012

Isabella_mor

når det kun er 7 uger siden du fødte.. så skal der nok ryge lidt flere kilo af.  

men 16 kilo er da RIGTIG flot

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

ammer du ?

For ellers så synes jeg du skal slå et smut forbi madlog.dk

Pas på med at træn for meget efter fødslen. Min læge var rasende over jeg startede for tidligt og jeg fortryder SÅ meget for mit underliv var ødelagt længe fordi jeg knoklede løs i centeret...

Hvis du ikke har trænet under din graviditet skal du nok regne med at din vægt på et tidspunkt vil stige lidt / stå stille fordi din krop er ved at genopbygge muskler og muskler vejer mere end fedt så husk at mål dig med målebånd

Nej ammer ikke... Hvad er madlog? ;-) 

Tror jeg vil følge dit råd med at måle mig, det lyder som en god ide ;-)

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

jeg er 157 høj og ifølge bmi burde jeg normalt veje omkring de 55, men det er fysisk umuligt med den måde min kropsbykning er på, min gamle læge sagde at min normal vægt i stedet er 62-65 kg  
Du skal altid tage højde for at bmi ikke er den ultimative test for at se om man er normal vægtig.
Synes at 16 kg er et virkelig flot resultat på 7 uger

Det vildeste jeg har tabt mig var 10 kg på 8 uger.  

Ja præcis... Bmi er ikke helt så god for os der ikke er så høje.. 

Men ja, jeg ville gerne tabe mig mere, men må tage det stille og roligt 

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

når det kun er 7 uger siden du fødte.. så skal der nok ryge lidt flere kilo af.  

men 16 kilo er da RIGTIG flot

Det gør mig glad høre... Ja håber da der ryger lidt mere... Det ville være rart, ja 16 kilo er fint... Men ville alligvel gerne ned på 65 kilo! 

Tak for din opmuntring...

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

16 kg er da også flot!

Tak skal du have... Det gør bare stadig lidt ondt at se man vejede mere end man troede.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.