Vægten snød mig, nu skuffet over mig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Anonym trådstarter

Puha... Fik lige et ordentlig gok i nøden, da min kæreste idag konstateret vores vægt ikke virkede ordentligt! Så her gik man og troede at man har smidt 20 kilo siden man fødte for godt (7uger siden)... Men nej, det blev så kun til 16 kilo jeg har tabt.. 

Så når man troede man vejede 74.. Hvor det istedet er 78... Så bliver man sku lidt snydt, og det kan sku få en til at blive lidt skuffet! 

Jeg drømmer om at komme ned på 65 kilo, så har laaaaang vej endnu syntes jeg! 

Men jeg skal sku!! Så nu må jeg sætte min træning op med endnu en dag!! Så nu bliver det træning 3 gange om ugen!! 

Bare et lille øv indlæg fra mIg, tak fordi du læste med! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Puha... Fik lige et ordentlig gok i nøden, da min kæreste idag konstateret vores vægt ikke virkede ordentligt! Så her gik man og troede at man har smidt 20 kilo siden man fødte for godt (7uger siden)... Men nej, det blev så kun til 16 kilo jeg har tabt.. 

Så når man troede man vejede 74.. Hvor det istedet er 78... Så bliver man sku lidt snydt, og det kan sku få en til at blive lidt skuffet! 

Men jeg skal sku!! Så nu må jeg sætte min træning op med endnu en dag!! Så nu bliver det træning 3 gange om ugen!! 

16 kilo er stadig MEGA FLOT!!

Anmeld

19. november 2012

miig1989

Anonym skriver:

Kan godt forstå det er øv
Men du har jo stadig tabt dig rigtig meget !

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

16 kilo er stadig MEGA FLOT!!

Ja det er da rigtig skønt! og ja det er da også flot, men stadig... Man bliver sådan lidt øv...  Men tak for det.. Det varmer! 

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

miig1989 skriver:

Kan godt forstå det er øv
Men du har jo stadig tabt dig rigtig meget !

Ja 16 kilo er også rigtig flot, men det er lidt øv at blive snydt! Især fordi man har gået med et stort smil på læben i troen om et stort vægttab... 

Men ja, jeg må kæmpe videre.. 

Anmeld

19. november 2012

Lady Marion <3

Det da et super godt vægttab selvom det ikke var helt så meget som du havde regnet med   Må jeg spørge hvor høj du er ???   Tænker på mit eget vægttab , jeg vil også ende på 65 kg og jeg er 174 cm  høj , nogle syntes 65 kg er for lidt

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Det da et super godt vægttab selvom det ikke var helt så meget som du havde regnet med   Må jeg spørge hvor høj du er ???   Tænker på mit eget vægttab , jeg vil også ende på 65 kg og jeg er 174 cm  høj , nogle syntes 65 kg er for lidt

Jeg er KUN 153 cm... Så ifølge bmi reglerne skal jeg jo veje omkring de 50, men så ser jeg virkelig også tynd ud! Så nu når jeg vejer 78 ser jeg lidt proppet ud, fordi der ikke er så meget krop det kan sætte sig på! Desværre! Så har sat 65 som mit mål... 

Tusind tak skal du have, 16 kilo er bare ikke helt nok.. Men jeg håber det ændre sig, nu er der ihvertfald kommer mere blod på tanden.. 

Anmeld

19. november 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Jeg er KUN 153 cm... Så ifølge bmi reglerne skal jeg jo veje omkring de 50, men så ser jeg virkelig også tynd ud! Så nu når jeg vejer 78 ser jeg lidt proppet ud, fordi der ikke er så meget krop det kan sætte sig på! Desværre! Så har sat 65 som mit mål... 

Tusind tak skal du have, 16 kilo er bare ikke helt nok.. Men jeg håber det ændre sig, nu er der ihvertfald kommer mere blod på tanden.. 

Og når blodet er landet på tanden går det stærkt   Held og lykke med dit fremtidige vægttab

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Og når blodet er landet på tanden går det stærkt   Held og lykke med dit fremtidige vægttab

Tusind tak ;-)

Anmeld

19. november 2012

LR85

Op med humøret. 

Og op på hesteb igen. 

Kan RIGTIG godt forstå din frustration og ærgelse!

men du kan GODT. Op på hesten med dig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.