BabyWish2012 <3 skriver:
Gik du over termin ligesom din mor eller fødte du på termins dagen eller andet?
Har du evt. haft en lignende graviditet som din mor da hun var gravid?
Jeg har haft et meget lignende mønster ligesom min mor. Min mor havde også en MA inden hun blev gravid med min storesøster. Så gik hun 10 dage over tid med min søster. Så havde hun en spontan abort imellem min søster og graviditeten med mig. Hun gik 13 dage over med mig.
Min mor var sat d. 24 februar og fødte mig d. 9 marts. Jeg har termin d. 26 februar og er spændt på at se hvornår vores pige kommer.
Indtil videre har vi haft en ret ens graviditeten, både med måden vi voksede på og alle de mål osv. på vores journal 
Så er interesseret i at hører om jeres graviditet mindede om jeres mor? Eller slet ikke?
Her synes vi det er vildt spøjst og lidt specielt 
Min mors og min graviditet har generelt lignet hinanden meget på den måde, at ingen af os har haft de store gener og vægtforøgelsen sad ved os begge lige midt på maven, men så hører lighederne også op 
Hun havde graviditetsbetinget sukkersyge, det fik jeg heldigvis ikke. Hun gik over 14 dage over med både min bror og jeg, jeg fødte 17 dage før termin. Jeg blev født ved kejsersnit efter ca. 16 timer med veer (min lillebror PKS), min fødsel varede 7 timer fra vandafgang. Hun fik strækmærker og jeg fik ingen (denne gang! Hvilket måske skyldes at min mave ikke blev strukket de ekstra ca. 5 uger, hun var gravid længere end mig). Jeg havde en fødselsvægt på 4500 g (og min bror 4700) og vores datter 3260 g.
Men det korte svar på din overskift er, at nej jeg gik ikke over tid lige som min mor 
Anmeld