BabyWish2012 <3 skriver:
Gik du over termin ligesom din mor eller fødte du på termins dagen eller andet?
Har du evt. haft en lignende graviditet som din mor da hun var gravid?
Jeg har haft et meget lignende mønster ligesom min mor. Min mor havde også en MA inden hun blev gravid med min storesøster. Så gik hun 10 dage over tid med min søster. Så havde hun en spontan abort imellem min søster og graviditeten med mig. Hun gik 13 dage over med mig.
Min mor var sat d. 24 februar og fødte mig d. 9 marts. Jeg har termin d. 26 februar og er spændt på at se hvornår vores pige kommer.
Indtil videre har vi haft en ret ens graviditeten, både med måden vi voksede på og alle de mål osv. på vores journal 
Så er interesseret i at hører om jeres graviditet mindede om jeres mor? Eller slet ikke?
Her synes vi det er vildt spøjst og lidt specielt 
Mit forløb ligner min mors påfaldende meget for første graviditet. Vi havde begge en SA og vores første barns graviditet mindede så ufatteligt meget om hinanden hele vejen igennem. Både mht symptomer og med hele oplevelsen af det generelt, samt vores børns vægt osv
Jeg ved dog ikke med fødslen, for jeg er taget ved kejsersnit ca 1 måned før tid, så jeg ved ikke om vi ville have haft en ens fødsel jo.
Jeg har faktisk fået at vide og også læst om at mødre og døtre ofte følger hinanden på de her punkter og det er normalt at det er ens for der er en arvelig faktor inde over. På samme måde er det også ofte samme mønster for ting som fx første menstruation og hvornår overgangsalderen begynder.
Mærkeligt nok er denne her graviditet jeg har nu slet, slet ikke som den min mor havde med mig (men hun har kun mig, så det er jo ikke til at sige om det evt ville have mindet om denne graviditet hvis hun havde fået et barn mere) 
Anmeld