BabyWish2012 <3 skriver:
Gik du over termin ligesom din mor eller fødte du på termins dagen eller andet?
Har du evt. haft en lignende graviditet som din mor da hun var gravid?
Jeg har haft et meget lignende mønster ligesom min mor. Min mor havde også en MA inden hun blev gravid med min storesøster. Så gik hun 10 dage over tid med min søster. Så havde hun en spontan abort imellem min søster og graviditeten med mig. Hun gik 13 dage over med mig.
Min mor var sat d. 24 februar og fødte mig d. 9 marts. Jeg har termin d. 26 februar og er spændt på at se hvornår vores pige kommer.
Indtil videre har vi haft en ret ens graviditeten, både med måden vi voksede på og alle de mål osv. på vores journal 
Så er interesseret i at hører om jeres graviditet mindede om jeres mor? Eller slet ikke?
Her synes vi det er vildt spøjst og lidt specielt 
Tror det eneste min mor og jeg har til fælles hvad angår graviditet er at vi ikke gik til termin, jeg er selv født 16 dage før termin 
Min mor var gravid før mig, men den graviditet endte ikke godt. Så blev hun gravid med mig og jeg lavede ballade ved at rive moderkagen løs, så min mor måtte ligge et stykke tid. Hun vågnede op og morgen og følte hun havde et stort hul i maven, blev kørt på sygehuset omkring kl. 7 og og fik afvide hun havde født inden kl. 12, men kl. 12 lagde hun sig til at sove, for det havde jeg åbenbart gjort
, kl. 15 gik JM ind og væggede hende og så fik hun prikket vandet, jeg er født 17.25 og skulle have lidt hjælp til at komme ud..
Jeg selv vågnede op 18 dage før termin og anede ikke jeg havde veer, sendte manden på arbejde en times tid for at han blev kaldt hjem og fandt mig liggende på gulvet med veer.. Der blev ringet til FG og de ville se os, vi kørte derop og jeg blev kørt direkte på fødestue. På vej op på fødselslejet gik mit vand og JM konstaterede at jeg var i fuld aktiv fødsel og når der var gået en time så havde jeg født, 55 minutter efter lå vores søn på maven af mig
han er født 13.25
Anmeld