Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv er ked af scanningen var så besværlig og I ikke kunne få et klart svar! Jeg kan fortælle dig at vores pige har være besværlig liiige fra start! Hun var svær at scanne... så fik hele tiden nye tider m.m
Krydser fingre for at alt er OK!
Kram herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Kat skriver: Ej sikke noget rod! Øv. Det må dælme ha' været noget af et antiklimaks... Nå jamen så holder jeg fingrene krydsede til engang i morgen.
Ej sikke noget rod! Øv.
Det må dælme ha' været noget af et antiklimaks... Nå jamen så holder jeg fingrene krydsede til engang i morgen.
MorDk skriver: Øv er ked af scanningen var så besværlig og I ikke kunne få et klart svar! Jeg kan fortælle dig at vores pige har være besværlig liiige fra start! Hun var svær at scanne... så fik hele tiden nye tider m.m Krydser fingre for at alt er OK! Kram herfra
SecretMe skriver: Åhh sikke en besked at få. Kan godt forstå at du er bekymret. Håber at det bare er fordi i venter jer en lille drillepind, og at alt viser sig at være ok.
Åhh sikke en besked at få. Kan godt forstå at du er bekymret. Håber at det bare er fordi i venter jer en lille drillepind, og at alt viser sig at være ok.
FrkZier skriver: årh jeg er sikker på det hele nok skal gå, og at bassen derinde bare er lidt genert og ikke vil scannes - imorgen er bebs forhåbentligt mere samarbejdsvillig
årh
jeg er sikker på det hele nok skal gå, og at bassen derinde bare er lidt genert og ikke vil scannes - imorgen er bebs forhåbentligt mere samarbejdsvillig
henh01 skriver: Jeg håber du har ret.. Er glad for at de er så grundige og vil scanne mig igen, inden de stikker i mig Håber på at navlesnorren har flyttet sig og at det er nemmere at komme til i morgen.
Jeg håber du har ret.. Er glad for at de er så grundige og vil scanne mig igen, inden de stikker i mig Håber på at navlesnorren har flyttet sig og at det er nemmere at komme til i morgen.
Ja det er dejligt at de går så grundigt til værks for at finde ud af hvad der er los, og så glæder jeg mig til en positiv update på at scanningen imorgen går godt
FrkZier skriver: Ja det er dejligt at de går så grundigt til værks for at finde ud af hvad der er los, og så glæder jeg mig til en positiv update på at scanningen imorgen går godt
henh01 skriver: lover at update så snart jeg kan
lover at update så snart jeg kan
godt - vil tænke på jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128