Nf :( :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. november 2012

henh01

Har været til NF i dag - JM der scannede mig have mange problemer med at scanne den lille - først forsøgte hun udvendigt, så indvendigt, så sendte hun mig ud og tisse, så scannede hun udvendigt, så indvendigt så udvendigt og så lige indvendigt igen.

Så satte vi os hen ved computeren og skulle have risiko tallene af vide - JM havde 2 præcise målinger - den ene gav os risokotallet 1:1285 og den anden gav os 1:295

Hun bedte mig lige svinge op på brisken igen og forsøgte at scanne udvendigt endnu engang i håbet om at få et tydeligt billede. Men dette lykkedes ikke. Hun sendte os ud i venteværelset og ville nu lige konferere med en kollega. Kort tid efter kom hun ud og tilbød os en ny scanning i morgen tidlig.
Hun sagde til os at vi burde overveje om vi ville have udført en moderkagebiopsi hvis det stadig ikke var muligt at få scannet den lille.

Terminen blev rykket lidt frem så jeg i dag er 13+0 med termin d 27. maj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

**Ønskebabyen

henh01 skriver:

Har været til NF i dag - JM der scannede mig have mange problemer med at scanne den lille - først forsøgte hun udvendigt, så indvendigt, så sendte hun mig ud og tisse, så scannede hun udvendigt, så indvendigt så udvendigt og så lige indvendigt igen.

Så satte vi os hen ved computeren og skulle have risiko tallene af vide - JM havde 2 præcise målinger - den ene gav os risokotallet 1:1285 og den anden gav os 1:295

Hun bedte mig lige svinge op på brisken igen og forsøgte at scanne udvendigt endnu engang i håbet om at få et tydeligt billede. Men dette lykkedes ikke. Hun sendte os ud i venteværelset og ville nu lige konferere med en kollega. Kort tid efter kom hun ud og tilbød os en ny scanning i morgen tidlig.
Hun sagde til os at vi burde overveje om vi ville have udført en moderkagebiopsi hvis det stadig ikke var muligt at få scannet den lille.

Sikke da en øv oplevelse Jeg er nu sikke rpå at alt er som det skal være

Tog I imod scanningen imorgen?

Anmeld

19. november 2012

henh01

**Ønskebabyen skriver:

Sikke da en øv oplevelse Jeg er nu sikke rpå at alt er som det skal være

Tog I imod scanningen imorgen?

Ja det gør vi helt sikkert og vi er også indtil nu blevet enige om at vi vil tage imod en moderkagebiopsi hvis det ender ud i det. Men det er ikke rart at sidde med disse spekulationer.

Anmeld

19. november 2012

**Ønskebabyen

henh01 skriver:

Ja det gør vi helt sikkert og vi er også indtil nu blevet enige om at vi vil tage imod en moderkagebiopsi hvis det ender ud i det. Men det er ikke rart at sidde med disse spekulationer.

Nej det kan jeg godt forstå.

Var det fordi baby ikke ville ligge stille, at hun ikke kunne få de rigtige tal?
Jeg forstår godt I tager imod biopsien hvis det når så langt. Jeg håber det bedste for jer

Anmeld

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kæmpe kram 

Krydser for et godt resultat i morgen 

Anmeld

19. november 2012

henh01

**Ønskebabyen skriver:

Nej det kan jeg godt forstå.

Var det fordi baby ikke ville ligge stille, at hun ikke kunne få de rigtige tal?
Jeg forstår godt I tager imod biopsien hvis det når så langt. Jeg håber det bedste for jer

Nej det var fordi hun ikke kunne få et skarpt billede af den lille.. Og så fordi navlesnoren lå omkring halsen og derfor gjorde nakkefolden utydelig.

Anmeld

19. november 2012

henh01

rikkeregnbue skriver:

Kæmpe kram 

Krydser for et godt resultat i morgen 

tusind tak

Anmeld

19. november 2012

**Ønskebabyen

henh01 skriver:

Nej det var fordi hun ikke kunne få et skarpt billede af den lille.. Og så fordi navlesnoren lå omkring halsen og derfor gjorde nakkefolden utydelig.

Okay.. Jeg håber det retter sig til imorgen

Anmeld

19. november 2012

Miss Kat

Ej sikke noget rod! Øv.

Det må dælme ha' været noget af et antiklimaks... Nå jamen så holder jeg fingrene krydsede til engang i morgen. 

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

henh01 skriver:

årh

jeg er sikker på det hele nok skal gå, og at bassen derinde bare er lidt genert og ikke vil scannes - imorgen er bebs forhåbentligt mere samarbejdsvillig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.