Tror måske jeg kan mærke baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

MorDk

Årrrrk ja sagtens! Smiler jeg mærkede liv fra 11+ begge gange!

Ihhh at mærke liv er bare den dejligste fornemmelse i verden! Det er lidt vemodigt at tænke på at jeg ikke skal mærke det igen  (har de børn jeg skal have) *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Tona

tarkoflen skriver:

Ok så er det ikke helt urealistisk, at det godt kan være blyp jeg kan mærke

Tak for dit svar!

Nej det er bestemt ikke urealistisk. Jeg kender mange som mærkede liv så tidligt (selv om mange JM og læger vil nægte at det kan lade sig gøre...men det kan det altså)

Anmeld

19. november 2012

Tona

MorDk skriver:

Årrrrk ja sagtens! Smiler jeg mærkede liv fra 11+ begge gange!

Ihhh at mærke liv er bare den dejligste fornemmelse i verden! Det er lidt vemodigt at tænke på at jeg ikke skal mærke det igen  (har de børn jeg skal have) *S*

Det der kan jeg godt følge dig i. Dette er desværre også min sidste graviditet, men jeg kan godt blive sådan helt vemodig over at det er sidste gang jeg oplever det.

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

Amandas-mor skriver:

Nej det er bestemt ikke urealistisk. Jeg kender mange som mærkede liv så tidligt (selv om mange JM og læger vil nægte at det kan lade sig gøre...men det kan det altså)

Ok, jamen så er det nok det

Anmeld

19. november 2012

Clisolka

tarkoflen skriver:

Men kan det passe?

Jeg er kun 17+0 i dag... Men jeg kan ligesom mærke nogle små sitrende fornemmelser under navlen, ca. midt mellem navlen og skambenet... Synes ikke det føles som de bobler, som mange beskriver det som, men jeg synes jo heller ikke lige, at der er nogle tarme dernede der plejer at drille

Jeg mærkede det i går aftes inden jeg lagde mig til at sove, og igen her til morgen da jeg vågnede

Håber det bliver mere, så jeg ikke er i tvivl

Jeg er da sikker på det er bebs du kan mærke  Jeg var selv 17+4 med Isabella da jeg mærkede hende sparke første gang  Jeg mærkede først de berømte bobler til slut i graviditeten 

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

Babymor2010 skriver:

Jeg er da sikker på det er bebs du kan mærke  Jeg var selv 17+4 med Isabella da jeg mærkede hende sparke første gang  Jeg mærkede først de berømte bobler til slut i graviditeten 

Bliver lidt glad, når jeg ikke er den eneste der har tanken om,at det er baby og at andre også har mærket det så tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.