Tror måske jeg kan mærke baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Frøken J.

tarkoflen skriver:

Uhh jeg håber

Det kunne være fantastisk, hvis det bare bliver mere og mere fra nu af, så bliver det ligesom lidt mere virkeligt for mig

Det var også tidligt du kunne mærke det hvornår var du sikker på, at det var bebs der kunne mærkes?

Det bliver nemlig mere virkeligt!

Åh jamen det var vel en uge senere eller sådan noget, tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

tarkoflen

Amandas-mor skriver:

Første graviditet mærkede jeg liv i uge 16 og i denne her graviditet mærkede jeg liv i uge 12 (men holdt så op med at mærke liv igen indtil omkring uge 20 ca pga at barnet i denne omgang lå og sparkede ind mod mine indre organer pga at moderkagen lå i vejen for den)

Ok så er det ikke helt urealistisk, at det godt kan være blyp jeg kan mærke

Tak for dit svar!

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

Det bliver nemlig mere virkeligt!

Åh jamen det var vel en uge senere eller sådan noget, tror jeg

Ja jeg føler i hvert fald, at det bliver lidt mere virkeligt, når man faktisk også kan mærke at den er derinde... synes det er lidt svært stadig, men jeg er jo heller ikke helt sikker på, at det er blyp, men jeg tror den er god nok

Tak for dit svar

Anmeld

19. november 2012

Bertris

Det kan i hvert fald godt lyde til at være den lille  
Jeg mærkede det først i uge 22, men min kusine mærkede det allerede i uge 15, så det er meget forskelligt fra gravid til gravid  

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

Katrine Holmberg skriver:

Det kan i hvert fald godt lyde til at være den lille  
Jeg mærkede det først i uge 22, men min kusine mærkede det allerede i uge 15, så det er meget forskelligt fra gravid til gravid  

Tak for dit svar

Jeg tror altså heller ikke det kan være så meget andet, men nu må jeg se, hvad tiden bringer og om det bliver ved, for så går tvivlen nok lidt væk igen

Anmeld

19. november 2012

Bertris

tarkoflen skriver:

Tak for dit svar

Jeg tror altså heller ikke det kan være så meget andet, men nu må jeg se, hvad tiden bringer og om det bliver ved, for så går tvivlen nok lidt væk igen

Efter jeg først opdagede hvordan det virkelig føltes har jeg kunne mærke den lille hver eneste dag Dog kan manden ikke mærke hende endnu 
Men det er en dejlig følelse som bare skal nydes  

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

Katrine Holmberg skriver:

Efter jeg først opdagede hvordan det virkelig føltes har jeg kunne mærke den lille hver eneste dag Dog kan manden ikke mærke hende endnu 
Men det er en dejlig følelse som bare skal nydes  

Ja jeg håber også bare det bliver ved, så det allerede er bebs der kan mærkes derinde

Glæder mig sådan til jeg kan begynde at mærke den rigtigt, og især til kæresten også kan begynde at mærke den

Anmeld

19. november 2012

Miss Kat

Jeg er såååå misundelig. 

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Jeg er såååå misundelig. 

Ja nu er jeg jo ikke helt sikker på, at det er rigtigt, men håber det =)

Håber også snart du kan få lov til at mærke noget!

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Men kan det passe?

Jeg er kun 17+0 i dag... Men jeg kan ligesom mærke nogle små sitrende fornemmelser under navlen, ca. midt mellem navlen og skambenet... Synes ikke det føles som de bobler, som mange beskriver det som, men jeg synes jo heller ikke lige, at der er nogle tarme dernede der plejer at drille

Jeg mærkede det i går aftes inden jeg lagde mig til at sove, og igen her til morgen da jeg vågnede

Håber det bliver mere, så jeg ikke er i tvivl

det kan sagtens være bebs - jeg har aldrig mærket de bobler der, men har mærket små blide 'puf' i et par dage nu (er 16+5)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.