Guldmærker / hæfter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. november 2012

Simon Isaksen

rikkeregnbue skriver:

Ohm... Så tror jeg ikke jeg er hjemme 

hvornår er du så hjemme ? xD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Happiness

Jeg har nogle i overskud. Godt nok kun 16, men vil gerne sende dem til dig / jer

Anmeld

19. november 2012

Simon Isaksen

Happiness skriver:

Jeg har nogle i overskud. Godt nok kun 16, men vil gerne sende dem til dig / jer

super .. sender lige en adr til dig i post

Anmeld

19. november 2012

serinasmor

Simon Isaksen skriver:

Hej folkens

Da jeg bruger en del af min tid i en forening der hedder "udslugsnings gruppen" her i sønderborg har jeg en lille forspørgelse.

Først vil jeg gerne fortælle lidt om hvad folk bruger gruppen til.

Udslugsnings gruppen er et sted som voldsramte kvinder, og andre der virkelig ikke har nogen ting kan komme hen og få en nødpakke til at kunne få en dagligdag til at hænge samme eller lidt nyt udstyr til at starte forfra. Og det er kommet for øre at rigtig mange ligger inde med guldmærker og hæfter de ikke bruger, derfor ville vi høre om det er noget folk kunne have løst til at give os, da vi så køber ind til de folk der er i nød.. på forhånde mange tak 

mangler du stadig ? 

Jeg sender gerne ... mener kun jeg har 12 - men skal have din adresse

Anmeld

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Simon Isaksen skriver:

hvornår er du så hjemme ? xD

Aner det ikke er nok ved 18-19 tiden, men lover intet for spiser måske hos min mutti 

Anmeld

19. november 2012

Happiness

Simon Isaksen skriver:

super .. sender lige en adr til dig i post

Sender dem imorgen så

Anmeld

19. november 2012

Simon Isaksen

rikkeregnbue skriver:

Aner det ikke er nok ved 18-19 tiden, men lover intet for spiser måske hos min mutti 

okay kan lige ringe på vej hjem eller må vi lige finde en anden dag så. Skal først ned med dem fredag så går nok

Anmeld

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Simon Isaksen skriver:

okay kan lige ringe på vej hjem eller må vi lige finde en anden dag så. Skal først ned med dem fredag så går nok

Okay 

Anmeld

19. november 2012

Camilla <3

Jeg har et hæfte, hvor der mangler 11 guldmærker, hvis det er  

Får dem alligevel ikke brugt  

Anmeld

19. november 2012

Kvist

Simon Isaksen skriver:

Hej folkens

Da jeg bruger en del af min tid i en forening der hedder "udslugsnings gruppen" her i sønderborg har jeg en lille forspørgelse.

Først vil jeg gerne fortælle lidt om hvad folk bruger gruppen til.

Udslugsnings gruppen er et sted som voldsramte kvinder, og andre der virkelig ikke har nogen ting kan komme hen og få en nødpakke til at kunne få en dagligdag til at hænge samme eller lidt nyt udstyr til at starte forfra. Og det er kommet for øre at rigtig mange ligger inde med guldmærker og hæfter de ikke bruger, derfor ville vi høre om det er noget folk kunne have løst til at give os, da vi så køber ind til de folk der er i nød.. på forhånde mange tak 

Jeg har en 25 stk til at ligge, dem vil jeg gerne sende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.