Guldmærker / hæfter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.717 visninger
30 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Simon Isaksen

Hej folkens

Da jeg bruger en del af min tid i en forening der hedder "udslugsnings gruppen" her i sønderborg har jeg en lille forspørgelse.

Først vil jeg gerne fortælle lidt om hvad folk bruger gruppen til.

Udslugsnings gruppen er et sted som voldsramte kvinder, og andre der virkelig ikke har nogen ting kan komme hen og få en nødpakke til at kunne få en dagligdag til at hænge samme eller lidt nyt udstyr til at starte forfra. Og det er kommet for øre at rigtig mange ligger inde med guldmærker og hæfter de ikke bruger, derfor ville vi høre om det er noget folk kunne have løst til at give os, da vi så køber ind til de folk der er i nød.. på forhånde mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Den lykkelige

Jeg har omkring 50 mærker jeg ellers bare vil smide ud..

Anmeld

18. november 2012

Den lykkelige

Altså det er dem fra føtex, bilka osv du mener ikke?   for så har jeg som sagt 50 stk mener jeg som jeg ikke skal bruge.. du kan sende mig en adresse så sender jeg dem imorgen

Anmeld

18. november 2012

Simon Isaksen

hehe ja havde også selv der omkring .. men jeg er da glad for de kunne gå til et godt formål 

Anmeld

18. november 2012

Simon Isaksen

ja det er den fra føtex/bilka .. det glemte jeg lige at skrive i farten .. har sendt adr til dig

Anmeld

18. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mener desvære at de udløb i går og ik ka bruges længer. Vh stine

Anmeld

18. november 2012

Den lykkelige

Simon Isaksen skriver:

ja det er den fra føtex/bilka .. det glemte jeg lige at skrive i farten .. har sendt adr til dig

Ja blev lige i tvivl.. kunne godt være der var noget andet jeg ikke kendte til.. Men de er på vej til dig imorgen

Anmeld

18. november 2012

Den lykkelige

StineW79 skriver:

Mener desvære at de udløb i går og ik ka bruges længer. Vh stine

Det havde jeg også fået afvide.. men igår da jeg var ude og handle spurgte hun om jeg ville have og sagde så jamen det jo slut nu.. så sagde hun det løber til og med 1. december..  men i bilka fik jeg også først afvide det var til og med d. 17..

Anmeld

18. november 2012

Simon Isaksen

De stopper med at udlevere dem her d 17 nov. havde de skrevet men mærkerne kan bruges til midt i december engang

Anmeld

18. november 2012

Simon Isaksen

citat fra guldmærkehæfte

* Der er ingen begrænsninger på hvor mange gryder og pander, du kan samle guldmærker til 

* Guldmærker uddeles fra den 29. juli 2012 til og med den 17. november 2012

* Fyldte samlehæfter kan indløses til og med den 1. december 2012 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.