Ikke allerede nu vel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

1977

Profilbillede for 1977
FrkZier skriver:

jeg haader julelys og jeg er typen der bander og svovler når jeg ser folk STADIG har lys hængende efter d. 2/1

Griner - jeg sad lige og ledte efter syntes godt om knappen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

FrkZier

Jeanne skriver:

Griner - jeg sad lige og ledte efter syntes godt om knappen

haha, tror det fordi jeg er blevet skadet af 6 år i butik hvor julen varer 6 måneder - så får man altså bare nok af julepynt og lign.

Anmeld

19. november 2012

Den lykkelige

Min kæreste satte julelys op sidste weekend.. og det er istapper rundt om hele huset, kæde i toppen af hegn hele vejen rundt, og lanterner med lyskæder i osv.. han gik helt amok.. var Så pinlig berørt da han så også tændte dem  Synes det var alt for meget og alt for tidlig!

Anmeld

19. november 2012

Den lykkelige

Tauf skriver:

Men er det farve blinke lys eller bare diskret hvid lys? For det hvide er okay:-)

Ja alt det farvede lys synes jeg også er forfærdeligt!!! Forbinder det slet ikke med jul.. overhovedet ikke min stil!

Anmeld

19. november 2012

Bertris

Jeg går i gang med at pynte op i løbet af den her uge (vi har hovedrengøring i morgen) 

Jeg vil sige midt/sidst i november går det an, men start oktober som butikkerne gør, noway! 

Men det er lige så meget fordi vi har mange planer i december, så jeg vil gerne have det klar til december så der er julestemning når v er hjemme i hele december  

Anmeld

19. november 2012

tankai

Tauf skriver:

Jeg ELSKER julen og julepynt og lys og jeg er også vild med det overdrevet lyspynt på folks huse.

MEN 18 november det er sku ALT for tid, ja vores nabo har allerede sat julelys på huset OG TÆNDT det..
Det er bare for tidligt. Jeg har også i en uge nu kørt forbi et hus som er over fyldt med lys..

Ih det var lidt tidlig jule brok fra mig.
Undskyld Muhmi:-):-):-)

Jeg er ikke den store juler, men det er min kæreste tilgengæld.. 

Vi har aftalt, ingen jul før efter min fødselsdag (som nu er i morgen) 

så onsdag kan jeg nok ikke slippe længere..

Jeg ville dog helst vente til 1. december..

Anmeld

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Julepynt skal sættes op 23/12 og pilles ned 25/12. 

Anmeld

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

jeg haader julelys og jeg er typen der bander og svovler når jeg ser folk STADIG har lys hængende efter d. 2/1

Melder mig enig!!!

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Melder mig enig!!!

Anmeld

19. november 2012

MinNoah

er lige kommet ind - har været ude at sætte lys i 4 træer udenfor sammen med min søn på 3 år! Ville egentlig ha ventet til på lørdag, men nu havde vi tiden idag, så nu er de oppe og tændt!!!
Såååå hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.