Ikke allerede nu vel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Benjamins'mor

Vores dagpleje har allerede julelys i træet.
Det er pænt, men lige tidligt nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Fenja09

Tauf skriver:

Jeg ELSKER julen og julepynt og lys og jeg er også vild med det overdrevet lyspynt på folks huse.

MEN 18 november det er sku ALT for tid, ja vores nabo har allerede sat julelys på huset OG TÆNDT det..
Det er bare for tidligt. Jeg har også i en uge nu kørt forbi et hus som er over fyldt med lys..

Ih det var lidt tidlig jule brok fra mig.
Undskyld Muhmi:-):-):-)

Jeg synes at decideret julepynt skal vente til 1 Dec, men at folk sætte lyskæde på et træ i forhaven har jeg intet imod. Lys i træer og buske forbinder jeg nemlig ikke kun med jul, men med vinter og alle de mørke aftener.

Vi har ikke selv fået lys udenfor endnu, men regner da med at det kommer her engang i næste uge.

/Fenja

Anmeld

18. november 2012

FrkZier

Jeanne skriver:

Ja små kæder med hvide lys. Det er mørkt når jeg kommer hjem fra aftenvagt  Og jeg nyder at der hænger lys ved min dør (og bonus er at jeg kan se hvad jeg laver &nbsp

jeg haader julelys og jeg er typen der bander og svovler når jeg ser folk STADIG har lys hængende efter d. 2/1

Anmeld

18. november 2012

BellaCiinea

Tauf skriver:

Jeg ELSKER julen og julepynt og lys og jeg er også vild med det overdrevet lyspynt på folks huse.

MEN 18 november det er sku ALT for tid, ja vores nabo har allerede sat julelys på huset OG TÆNDT det..
Det er bare for tidligt. Jeg har også i en uge nu kørt forbi et hus som er over fyldt med lys..

Hvis jeg havde fået lov af min kæreste, så havde jeg pyntet op herhjemme for en uge siden

Det er jo lææænge siden de gik igang med diverse julesager i butikkerne

Så jeg vil også sys i forvejen at det er der alt for kort tid

Anmeld

18. november 2012

Victoria2013

Jeg syntes også folk er ALT for tidligt igang, men det syntes jeg hvert år... er også én af dem der er imod altfor meget juleri før 1. december og plejer også først at pynte herhjemme den 1. december eller en af de nærmeste hverdage. Jeg syntes jul er vildt hyggeligt men kører også bare nemt træt i det, så gider ikke starte for tidligt. Så er det sjove gået af før julen er startet...

I år bliver det dog lidt anderledes, for vi får hele svigermekanikken til æbleskive-hygge den 1. december, så må hellere pynte op den 30. november... før december... det har jeg aldrig gjort før! Men der skal jo være julehygge på når de kommer til julehygge...

Og ikke nok med det, så skal jeg faktisk holde klippe-klistre-julehyggehygge med veninderne på lørdag og på søndag skal vi med lidt af svigerfamilien på julemarked... men der skal altså ikke pyntes op herhjemme før fredag 2 uger

Anmeld

18. november 2012

Clisolka

Uhhh jeg synes også det er lidt for tidligt endnu - tidligst 1/12 for mig, ellers når jeg at blive helt træt af julen inden den kommer i gang 

Anmeld

18. november 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

Jeg arbejder i butik.. Så jeg har set på julepynt meget længe!! 

Men i år glæder jeg mig rent faktisk til jul

Anmeld

18. november 2012

betina23

Det ik for tidligt der er jo næsten kun en md til juleaften

Anmeld

18. november 2012

Kay

i min familie er det en tradition at man tænder julelyset 20.59 på j dag... for os er xet ikke jule lys men vinter lys hygge i den mørke tid 

Anmeld

18. november 2012

Mor til Mike

Vi har både juletræ - nisser og det hele oppe :-).

Vi er juleskruk herhjemme, og vores søn EEEEEEEELSKER det ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.