Ikke allerede nu vel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.690 visninger
39 svar
0 synes godt om
18. november 2012

MyLove E

Jeg ELSKER julen og julepynt og lys og jeg er også vild med det overdrevet lyspynt på folks huse.

MEN 18 november det er sku ALT for tid, ja vores nabo har allerede sat julelys på huset OG TÆNDT det..
Det er bare for tidligt. Jeg har også i en uge nu kørt forbi et hus som er over fyldt med lys..

Ih det var lidt tidlig jule brok fra mig.
Undskyld Muhmi:-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har da også hængt lidt lys på mine buske  De hænger fra midt november - midt februar  

Anmeld

18. november 2012

TeamRocket

Ja jeg synes det er mere magisk hvis man lige venter til 1 dec :-) det gør vi ihvertfald selv.

Anmeld

18. november 2012

Philla

Tauf skriver:

Jeg ELSKER julen og julepynt og lys og jeg er også vild med det overdrevet lyspynt på folks huse.

MEN 18 november det er sku ALT for tid, ja vores nabo har allerede sat julelys på huset OG TÆNDT det..
Det er bare for tidligt. Jeg har også i en uge nu kørt forbi et hus som er over fyldt med lys..

HELT ENIG - gav vide om vi om ti år pynter op lige efter sommerferien

Anmeld

18. november 2012

Laulund87

Fra november synes jeg det er helt ok

Vi hænger julelys ud sidst i november, gerne den sidste weekend

Anmeld

18. november 2012

FrkZier

Tauf skriver:

julelys burde være FORBUDT alle andre tidspunkter end 1/12-2/1 !

Anmeld

18. november 2012

FrkZier

Jeanne skriver:

Jeg har da også hængt lidt lys på mine buske  De hænger fra midt november - midt februar  

midt februar??? MIDT FEBRUAR?

Anmeld

18. november 2012

Camilla..

Her hvor vi bor er der også julelys alle vegne. Og de ansatte i netto har nissehuer på ( Haha )

Jeg synes personligt også det er for tidligt. Vi venter til d. 1 december

Anmeld

18. november 2012

Nettemor

Jeg synes det kommer meget an på hvordan man gør det. Hvis man hænger lidt hvid lys op i et par træer og/eller som istapper er det okay. Men hvis man hænger alt muligt mega julet op synes jeg det er for meget..

Anmeld

18. november 2012

1977

Profilbillede for 1977
FrkZier skriver:

midt februar??? MIDT FEBRUAR?

Ja små kæder med hvide lys. Det er mørkt når jeg kommer hjem fra aftenvagt  Og jeg nyder at der hænger lys ved min dør (og bonus er at jeg kan se hvad jeg laver &nbsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.